کد خبر: ۶۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

آیا خواب جنوب‌شهر شیراز برای شمال‌شهر هم تعبیر خواهد شد؟

در حالی ماجرای ساخت دهکده المپیک شیراز برای شرق و جنوب این شهر همچنان ادامه دارد، گویا قرار است طرح دهکده 38 هکتاری المپیک در شمالغرب شیراز هم اجرایی شود.

به گزارش شیرازه، در حالی ماجرای ساخت دهکده المپیک شیراز برای شرق و جنوب این شهر همچنان ادامه دارد گویا قرار است طرح دهکده 38 هکتاری المپیک در شمالغرب شیراز اجرایی هم اجرایی شود!

عصر شیراز نوشت: روند اجرایی ساخت دهکده المپیک شیراز در سال 1374 با زدن کلنگ این مجموعه در حضور معاون اول رئیس جمهور وقت آغاز شد ، گرچه قرار بود کره ای ها احداث این پروزه را چهار ساله تمام کنند اما بزودی و با رویش مشکلات حمل و نقل و ورود تجهیزات و دستگاه ها از کره که هزینه هنگفتی در بر داشت ، چشم بادامی ها با شیراز خداحافظی نمودند و شرکت هایی از تبریز و تهران جایگزین ایشان شدند ّ با رفتن کره ای ها ، محل احداث دهکده المپیک هم از جنوب شیراز به شرق شیراز منتقل شد، به هر صورت از آن سال تا به امروز نه دهکده المپیک شیراز رونمایی شده است و نه مجموعه های ورزشی جنوب شیراز (میانرود)، گویا کارگران هنوز مشغول کارند!

اما اخبار دریافتی نشان می دهد پس از شرق ، شمالغرب شیراز هم علاقمند شده است دهکده المپیک خاص خودش را داشته باشد، این طرح که به تازگی مراحل مطالعاتی ان به پایان رسیده است در زمینی به وسعت 38 هکتار و در شهر جدید صدرا احداث خواهد شد.

در حالی ماجرای ساخت دهکده المپیک شیراز برای شرق و جنوب این شهر همچنان ادامه دارد ، عصر شیراز مطلع شده است طرح دهکده 38 هکتاری المپیک در شمالغرب شیراز اجرایی خواهد شد. خواب 20 سالۀ شرق شیراز برای دهکده المپیک شاید برای سال های کوتاه تری در شمالغرب شیراز تعبیر شود، امیدواریم.

در ادامه سیر تحول احداث دهکده المپیک در شهر ریو از کشور برزیل را مشاهده خواهید نمود، المپیک 2016 در شهر ریو برزیل برگزار خواهد شد یعنی تنها دو سال دیگر.

 

 

نظرات بینندگان