کد خبر: ۶۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد فارس:

اشتغال 12824مددجوی کمیته امداد با دریافت بیش از 101میلیارد تومان تسهیلات

اگر شاهد اجرایی شدن عمده‌ای از طرح‌های اشتغال در سطح استان هستیم به دلیل ایجاد فضای همدلی است.
به گزارش شیرازه، رییس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان فارس گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون بیش ۱۰۱ میلیارد تومان در راستای ایجاد۱۲ هزار و ۸۲۴ طرح اشتغالزایی در سطح استان سرمایه گذاری شده است.

علی رضا دشتی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در استان در اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغالزایی بیان داشت: در کنار حمایت‌های معیشتی و فرهنگی ویژه خانواده‌های تحت حمایت با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در صدد برطرف نمودن معضل بیکاری اقدام شده است و یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امدادامام خمینی (ره) در سال جاری، سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری ومزین شده است.

وی افزود: بیش از ۸۷ میلیارد تومان از مبلغ ذکر شده از محل قرض الحسنه بانک‌ها و بیش از ۳۷ میلیارد تومان از منابع امدادی تأمین اعتباروبه مددجویان پرداخت شده است.

رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان فارس در بخشی از سخنان خود دیگر خدمات ارائه شده به مجریان طرح‌های اشتغال زایی را ارائه آموزشهای تکمیلی در حین اجرای طرحهای اشتغال نظارت مستمر برحسن اجرای طرح‌ها، ارائه مشاوره‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصتهای شغلی مناسب، نظارت مستمر برحسن اجرای طرح‌ها عنوان کرد.

وی اذعان داشت: کمیته امدادبرای مددجویان با برپایی کارگاه‌های آموزشی با همکاری سازمان فنی وحرفه‌ای زمینه فراگیری حرفه‌های مختلف رابرای خانواده‌های تحت حمایت فراهم نموده است.

دشتی، یکی از موفقیت‌های حاصله در اجرای طرح‌های اشتغال استان را همکاری بانک‌ها در تامین منابع مالی برشمرد.

وی همچنین از ایجاد فضای همدلی و حمایت مسؤلان استانی در حمایت از ایجاد شغل ویژه مددجویان خبر داد و گفت: امروز اگر شاهد اجرایی شدن عمده‌ای از طرح‌های اشتغال در سطح استان هستیم به دلیل وجود فضای همدلی و صمیمی است که در بین فعالان حوزه اشتغال استان است.
نظرات بینندگان