کد خبر: ۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳

نماینده شیراز در مجلس: خروج از رکود بدون رونق تولید ممکن نیست

مردم ایران اسلامی همواره در کنار مظلوم باقی خواهند ماند و هیچ ابایی از سیاست بازی های برخی کشورهای معلوم الحال ندارند.
به گزارش شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای منطقه از آشوب و نا آرامی استقبال می کنند.
سید حسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشورهایی که سعی دارند جمهوری اسلامی را مقصر نشان دهند خودشان حامیان خشونت در منطقه هستند.
 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در حالی که کشتار مردم بی گناه در سوریه و عراق بیداد می کند برخی کشورهای منطقه به خود اجازه محکوم کردن این اقدامات را نیز نمی دهند.
وی گفت: آنچه امروز در منطقه خاورمیانه شاهد هستیم حاصل تفکرات برخی کشورها است که تنها برایشان منافع مادی و ارتباط با آمریکا مهم است.
ذوالانوار افزود: سکوت برخی کشورها در حوادث اخیر و سیاسی بازی و اتهام زدن به دیگر کشورها تنها برای فرار این کشورها از اقدامات غلط گذشته شان می باشد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مهمترین نقش در مقابله با تروریست  را در منطقه داشته و بیش از هر کشور دیگر برای این موضوع تاوان داده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کشورهایی که کشتار بی رحمانه در سوریه و عراق را نادیده می گیرند و به دنبال حضور نظامی درمنطقه هستند در واقع از فجایع اخیر استقبال می کنند.
وی ادامه داد: امروز بازگشت آرامش در منطقه در گرو همدلی همه کشورهای اسلامی است و برخی کشورها باید به اشتباهات گذشته خود پایان دهند.
ذوالانوار بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در کنار مظلوم باقی خواهند ماند و هیچ ابایی از سیاست بازی های برخی کشورهای معلوم الحال ندارند.
 
خروج از رکود بدون رونق گرفتن تولید تحقق نمی یابد
نماینده مردم شیراز در ادامه با شاره به اینکه خروج از رکود بدون حمایت از تولید محقق نمی شود، اظهار داشت: تولید باید حمایت از تولید داخلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.
وی افزود: بدون توجه و حمایت از تولید داخلی و رونق صنعت کشور نمی تواند مشکلاتی مانند تورم و یا رکود را پشت سر بگذارد.
ذوالانوار خاطرنشان کرد: دولت باید در بودجه سال آینده نگاهی ویژه به تولید داشته باشد.
 
مدیران در به کارگیری نیروهای کارآمد از یکدیگر سبقت بگیرند
وی با بیان اینکه مدیران باید در به کارگیری نیروهای کارآمد و توانمند کوشا باشند، تصریح کرد: عمر خدمت کوتاه است و مدیران بدانند بهترین سرمایه برای خدمت داشتن نیروی انسانی کارآمد و متعهد است.
ذوالانوار خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید فارغ از نگاه حزبی و جناحی به دنبال این باشند که شایسته سالاری در دستگاه هایشان حاکم باشد.
وی یادآور شد: تا زمانی که افراد بر اساس شایسته سالاری در پست های مختلف قرار نگیرند نمی توان به آینده یک دستگاه امیدی داشت.
نمیانده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مسئولان در هر شرایطی خدمتگزاران مردم هستند، اظهار کرد: حضور مسئولان در مناطق به‌ویژه محروم شهرستان‌ها جزو وظایف مهم آنها است.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در بین مردم باشند، تصریح کرد: بی‌اطلاعی از مشکلات مردم بر مشکلات دیگر می‌افزاید.
ذوالانوار با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: خدمتگزاران مردم باید در هر شرایطی گوش شنوای مشکلات مردم را داشته باشند و آماده رسیدگی به آنها باشند
نظرات بینندگان