کد خبر: ۷۸۰۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

عکس: معاون گردشگری و زیارتی استاندارفارس

استاندار فارس ضمن نوید بخش دانستن شرایط آینده اقتصاد استان به خصوص در بخش گردشگری، «شاپور رستمی» را به‌عنوان معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سرانجام در پی تاکیدات نماینده ولی فقیه در فارس، عصر شنبه ۲۵ مهرماه ۹۴ در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، طی حکمی مهندس شاپور رستمی به عنوان معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس منصوب شد.
طی حکمی مهندس شاپور رستمی به عنوان معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس منصوب شد.

عکس: معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس

رستمی که متولد مسجد سلیمان استان خوزستان می باشد، سابقه مدیرکلی شهری و شوراهای استانداری خوزستان، معاون عمرانی استانداری بوشهر، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین خوزستان و … را دارد.

معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: برای ارتقای استان فارس در حوزه گردشگری، باید از تمام ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف بهره برد.

شاپور رستمی با بیان اینکه توریسم‌درمانی یکی از ظرفیت‌های استان فارس به‌شمار می‌رود که می‌توان در این حوزه، بستر تحولاتی را فراهم آورد، گفت: علاوه بر حمایت دولت، برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری نیاز به استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
صادق
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴
0
واقعا مسخره هست معاون گردشگری غیربومی ... کسی که استان و نمیشناسه چطور میخواد تصمیم ساز باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴
0
اسم اين معاونت " معاونت هماهنگي امور زائرين" است كه در سه استان خراسان رضوي ، قم و فارس تشكيل شده است. و امورات مربوط به گردشگري مذهبي را هماهنگي ميكند. البته اينكه ايشان با سابقه خود توانايي انجام اين مهم را در سومين حرم اهل بيت (ع) را دارد يا خير، الله اعلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴
0
واقعا بزرگترین توهین ها به شعور مردم رشید فارس بااین انتصابهای غیر بومی صورت میگیرد البته مقصر این کارها نمایندهای فارس هستند خود شیراز که دوتا از نمایندگانش غیربومی است (آقا ی قا و آقای م ص)