كل آگهي هاي رسانه ملي، چند؟!
برنده اين مزايده ٢٢ ميليون ثانيه آگهي تلويزيوني و 10 ميليون ثانيه آگهي راديويي در اختيار خواهد داشت.
به گزارش شیرازه، رسالت نوشت: شنيدهها
حاکي از آن است صدا و سيما به زودي کليه زمانهاي تبليغاتي تلويزيون و راديو
سراسري و استاني و مشارکتي خود را از طريق مزايده واگذار ميکند. به نظر
ميرسد کفگير بودجه رسانه ملي حسابي به ته ديگ خورده و حالا کار به فروش
يکجا و کلي تبليغات راديو و تلويزيون رسيده است!
واگذاري آگهيهاي صدا و سيما به كنسرسيومي شامل حداقل دو و حداكثر سه شركت است. اين كنسرسيوم در صورت برنده شدن در مزايده ميتواند تمامي آگهيهاي راديو و تلويزيوني را در شبكههاي سراسري و استاني و برنامههاي مشاركتي به دست آورد. ولي درباره مبلغ پايه اين مزايده ارقام متعددي منتشر شده است. بعضي از سايت ها مبلغ هزار و 300 ميليارد تومان و بعضي ديگر مبلغ دو هزار و 600 ميليارد تومان را عنوان كردهاند؛ اولي تقريباً معادل بودجهاي است كه مجلس، صداوسيما را مكلف كرده تا در سال آينده از طريق جذب آگهي به دست آورد و رقم دوم نزديك به كل بودجه در نظر گرفته شده براي صدا و سيما در سال 95 است.
برنده اين مزايده ٢٢ ميليون ثانيه آگهي تلويزيوني و 10 ميليون ثانيه آگهي راديويي در اختيار خواهد داشت. برگزاري چنين مزايدهاي شايد بتواند مشكل بودجهاي سازمان را حل كند، ولي در عوض عوارضي نيز دارد.
واگذاري آگهيهاي صدا و سيما به كنسرسيومي شامل حداقل دو و حداكثر سه شركت است. اين كنسرسيوم در صورت برنده شدن در مزايده ميتواند تمامي آگهيهاي راديو و تلويزيوني را در شبكههاي سراسري و استاني و برنامههاي مشاركتي به دست آورد. ولي درباره مبلغ پايه اين مزايده ارقام متعددي منتشر شده است. بعضي از سايت ها مبلغ هزار و 300 ميليارد تومان و بعضي ديگر مبلغ دو هزار و 600 ميليارد تومان را عنوان كردهاند؛ اولي تقريباً معادل بودجهاي است كه مجلس، صداوسيما را مكلف كرده تا در سال آينده از طريق جذب آگهي به دست آورد و رقم دوم نزديك به كل بودجه در نظر گرفته شده براي صدا و سيما در سال 95 است.
برنده اين مزايده ٢٢ ميليون ثانيه آگهي تلويزيوني و 10 ميليون ثانيه آگهي راديويي در اختيار خواهد داشت. برگزاري چنين مزايدهاي شايد بتواند مشكل بودجهاي سازمان را حل كند، ولي در عوض عوارضي نيز دارد.
نظرات بینندگان