کد خبر: ۹۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
معاون استاندار فارس:

خطای افراد به پای نظام اسلامی گذاشته نشود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه رای مردم همیشه تعیین‌کننده بوده است، گفت: اگر جایی فردی خطایی کرده به پای نظام اسلامی گذاشته نشود.

به گزارش شیرازه، هادی پژوهش جهرمی عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار  شهرستان لامرد  اظهار داشت: اگر جایی نمی‌توانیم مشکلی را حل کنیم دردی به دردهای مردم اضافه نکنیم.

وی با بیان اینکه اگر کسی خطایی کرد به پای نظام گذاشته نشود، گفت: نباید به مسائل سیاسی دامن زد چرا که هدف رفتارهای سیاسی باید سبب پیشرفت کشور شود.

پژوهش افزود: امروز کار به جایی رسیده که برای بیرون کردن رقیب دست به توهین می‌زنند و این نشان می‌دهد که حب و بغض‌ها محدودیت ندارد هر چند امروز جمهوری اسلامی قوی است و مردم نیز بسیار باهوش هستند و تحت تاثیر  قرار نمی‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس خاطرنشان کرد: شهرستان لامرد یک شهرستان ویژه است و می‌تواند به قطب بزرگ اقتصادی در استان فارس تبدیل شود و هدف باید توسعه این شهرستان باشد.

عبدالله حسینی، فرماندار لامرد در این مراسم تصریح کرد: هدف ما توسعه لامرد در کنارهای همه دیدگاه‌ها و سلائق است و حرکت ما در مسیری است که مقام معظم رهبری و دولت تعیین کرده است.

عبدالرضا منصوری، فرماندار پیشین لامرد با اعلام اینکه در حوزه بهسازی روستاهای لامرد 320 کیلومتر بهسازی صورت گرفته است، اظهار داشت: در حوزه گازرسانی به روستاها نیز در یک فقره تنها 13 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی در باره جذب سرمایه‌گذار در لامرد گفت: در حوزه جذب سرمایه‌گذار کارهای بسیار خوبی انجام شده و باید سرمایه‌گذاران در این شهرستان حضور پیدا کنند.

فرماندار پیشین لامرد افزود: در حوزه امنیت با همکاری و تعامل بسیار خوبی که میان اعضای شورای تامین لامرد وجود داشت این شهرستان جزء امن‌ترین شهرستان‌های  استان فارس است.

منصوری درباره پرداخت ارزش افزوده پالایشگاه گاز پارسیان خاطرنشان کرد: پرداخت ارزش افزوده پالایشگاه گاز پارسیان بر اساس مستندانی که وجود دارد حق قانونی مردم شهرستان لامرد است و در این مدت چیزی غیر قانونی درخواست نکردیم و امیدواریم این موضوع  دنبال شود و حقی از مردم لامرد ضایع نشود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان