کد خبر: ۱۶۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در گفتگو با شیرازه:

ویژگی‌های شهید جمهور الگوی ما باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: شهید آیت‌الله رئیسی ویژگی‌ها و خصلت‌های بسیاری را داشتند و باید رفتار و ویژگی‌های این شهید بزرگوار الگو و درسی برای همه ما باشد.

سردار ابراهیم بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیری ایشان بود، گفت: سیدالشهدای خدمت با حضور در میان مردم، رسیدگی به مشکلات آن‌ها و گره‌گشایی از کار آن‌ها را بر هر چیز مقدم می‌دانست و با فعالیت جهادی و شبانه‌روزی همواره درصدد تحقق ایران قوی بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: رئیس جمهور شهید سفرهای بسیاری را به شهر و استان‌های مختلف کشورمان می‌رفت و جویای مشکلات مردم بود که طبیعتاً دچار چالش‌هایی هم می‌شد؛ اما اجازه نمی‌داد که خستگی بر جسمش غلبه کند و مانع کارش شود.

این مقام مسئول بیان کرد: گرچه شهادت آیت‌الله رئیسی بسیار سخت است اما با فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد و در رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت مصمم‌تر از قبل گام برخواهند داشت.

 بیانی یادآور شد: سیدالشهدای خدمت در طول دوران رسالتش اقدامات مثبتی برای اقتصاد ایران اسلامی کشید که تلاش بسیار خوبی برای کاهش تورم انجام داد توانست جراحی اقتصادی انجام دهد و از نقدینگی جلوگیری کند و با تمام سختی‌هایی که برای کاهش تورم کشید به آرزوی خود رسید.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ایشان را بسیار حمایت می‌کردند، ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی با مشورت انسان‌های متدین و فهمیده کارهای خود را دنبال می‌کرد و تلاش کرد به صورت فراجناحی برای پیشبرد اهداف ملت اقدام کند تا بتواند نتیجه مطلوبی را داشته باشد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: سید شهدای خدمت بسیار ولایت‌مدار بود و امیدواریم مدیران و مسئولان از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی را الگو قرار دهند تا آینده بهتری داشته باشیم.

سردار بیانی در پایان افزود: امید داریم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو هموطنان با انتخاب فردی شایسته و اصلح زمینه تدوام سربلندی و عزت کشور را فراهم کنند.

 

 

 

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: رئیسی ، رئیس جمهور ، فارس
نظرات بینندگان