کد خبر: ۱۶۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان قیروکارزین خبر داد:

استقرار ۷۳ شعبه اخذ رأی در قیروکارزین

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: انتخابات در این شهرستان با ۷۳ شعبه اخذ رأی برگزارمی‌شود که شامل ۴۹ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار است در هر شعب با عوامل اجرایی، نظارت و عوامل انتظامی بین ۱۵ تا ۲۰ نفر هستند.

مسلم رحیمی در حاشیه توزیع صندوق‌های اخذ رأی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: انتخابات در شهرستان قیروکارزین با ۷۳ شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود که ۴۹ شعبه ثابت  و ۲۴ شعبه سیار است در هر شعب با عوامل اجرایی، نظارت و عوامل انتظامی بین ۱۵ تا ۲۰ نفر هستند.

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: عوامل اجرایی و نظارت با بی‌طرفی کامل مطابق قوانین و مقررات به رسالت خود در برگزاری انتخابات سالم و پرشور اقدام می‌کنند که اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم مورد تأکید است. 

 وی افزود: از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح تمامی عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار با حضور در فرمانداری قیروکارزین، صندوق‌های اخذ رأی و تعرفه‌ها را تحویل گرفتند و به سمت شعب خود رفتند که این فرایند تا ساعت ۶ صبح به طول کشید.

رحیمی تصریح کرد: مردم شهرستان قیروکارزین در همه ادوار انتخابات ها حضور پرشور و مشارکت بالایی داشته‌اند و حتی انتخابات دوره قبل مردم بالای ۶۰ درصد حضور پیدا کردند و قطعاً حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

فرماندار شهرستان قیروکارزین گفت: برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اساس قرارگاه جهاد تبیینی که در شهرستان با محوریت امام جمع، سپاه شهرستان و فرمانداری شکل گرفت جلسات روشنگری خوبی برای اقشار مختلف در سراسر شهرها و روستاها برگزار شده است که امیدواریم امسال هم همانند سال‌های گذشته مشارکت بالایی در شهرستان شاهد باشیم.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان