کد خبر: ۱۶۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
با شیرازه تا انتخابات؛

حضور پرشور مردم استان فارس در انتخابات ریاست جمهوری

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.‌

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با گذشت ۴۰ روز از شهادت آیت‌الله رئیسی، ایران آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری شد و طبق قانون اساسی باید ۵۰ روز پس از آن تعیین تکلیف شده باشد.

پس از بررسی صلاحیت‌ها سرانجام ۶ نفر برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.

۶ کاندیدا ریاست‌ جمهوری علاوه بر حضور در صدا و سیما و بیان برنامه‌های خود به مناظره پرداختند و در کنار آن با سفر به استان‌های مختلف برنامه‌های انتخاباتی خود را به پایان رساندند.

زنگ انتخابات در فارس به صدا در آمد

 

  پس از انصراف دو نفر از کاندیدا اشخاصی چون محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان ۴ کاندیدای نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری هستند که مردم ایران از صبح امروز برای تعیین یک نفر به‌ پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

 امروز مردم بصیر و شریف استان فارس با حضور مسئولانه در انتخابات، علاوه بر انجام تکلیف دینی و سیاسی، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در استان فارس هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.‌

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، انتخابات
نظرات بینندگان