کد خبر: ۱۶۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

مردم ولایت‌مدار نسبت به آینده کشور مسئولند

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایت‌مدار مردمی هستند که نسبت به آینده نظام احساس مسئولیت می‌کنند و امروز هم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضور گسترده و مؤثری دارند.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: با توجه به برنامه‌ای که نامزدها اعلام کردند و بین نامزدهای باقی مانده تلاششان بر این خواهد بود که نامزد اصلح را که ویژگی‌ها و خصوصیاتش ویژگی‌ها و ملاک‌های مقام معظم رهبری است انتخاب بکنند ان‌شاءالله کمک کنند که آینده کشور یک آینده روشنی باشد و خللی در اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران پیش نیاید.

وی افزود: تقریبا هر نظامی میزان مشارکت مردمش بیشترباشد کمک می کند که دشمنان و بد خواهان که قصد سو به این نظام و انقلاب داشته باشند پس این همراهی مردم ابراز ناامیدی بکنند بنابراین هم دشمنان را نا امید می کند و هم دوستان در خارج از کشور را امیدوار می کند.

قادری در ادامه بیان کرد: مشارکت بیشتر می‌تواند سرمایه اجتماعی بزرگی را برای کشور ایجاد کند و حداقل سرمایه‌های هر کشور سرمایه‌های فیزیکی و سرمایه‌های مادی است.

 این مقام مسئول در ادامه افزود: کشور نسبت به سرمایه اجتماعی می‌تواند یک کشور را در مقابل فشار کشورهای خراجی و معضلات و مشکلات کاهش ایجاد کند و کمک کند که در مقابل این فشارها مقاومت لازم را داشته باشد.


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: مردم ولایت‌مدار مردمی هستند که نسبت به آینده نظام احساس مسئولیت می‌کنند در همه مقاطع مختلف هرجا که احساس کردند نیاز به حضورشان دارد چه در تجمع‌ها، چه در راهپیمایی‌ها و چه در انتخابات حضور گسترده دارند و امروز هم در این انتخابات حضور گسترده و مؤثری دارند.


وی افزود: اگر مطالبات همچنان به‌صورت جدی وجود داشته باشد و در مقابل کند روی‌ها و تندروی‌ها تذکرات لازم داده شود که اگر جایی فرد از جایگاه ریاست جمهوری خارج شود تحت فشار اجتماعی قرار بگیرد و اگر مردم پیگیر مسائل و موضوعات باشند رئیس جمهور ناچار می‌شود که در جهت تحقق مطالبات مردم حرکت کند.


قادری در پایان رأی دادن را تکلیف شرعی دانست و گفت: توصیه من به مردم این است که در ساعات اولیه حضور پیدا کنند و رای خودشان را در صندوق‌های رای بیندازند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز، ، قادری ، فارس
نظرات بینندگان