کد خبر: ۱۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان گراش:

دشمنان حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ می‌کنند

فرماندار شهرستان گراش گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه‌های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای کم‌رنگ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر بخشایش پور نیز در مراسم رأی اولی‌ها، شرکت در انتخابات را یک تکلیف دانست و گفت: همه ما باید وظیفه خود را در مورد کشور، انقلاب و نظام به درستی انجام دهیم.


امام‌جمعه گراش افزود: هرچه حضور در انتخابات باشکوه‌تر باشد، عظمت و اقتدار و امنیت کشور ما ارتقا پیدا خواهد کرد.


وی از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه گراش دعوت کرد تا با حضور خود در انتخابات و انتخاب اصلح، تکلیف خود را ادا و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.


امام‌جمعه گراش با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم گفت: حضور در انتخابات رای اولی‌ها همان جشن تکلیف سیاسی برای مشارکت در آینده کشور است.


 همچنین محمدطاهر زاده اضافه کرد: امروز جشن رای اولی‌ها را داریم که برای نخستین‌بار در سرنوشت جامعه سهیم هستند و سرنوشت آینده خود را رقم می‌زنند.


فرماندار گراش بیان کرد: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است، میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تأثیرگذار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، زبان بدگویان کشور را کوتاه می‌کند.


طاهرزاده با بیان اینکه انتخابات ذیل چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار می‌شود، اضافه کرد: فرایند رأی‌گیری در شهرستان گراش به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت و امروز نیز همچون دوره‌های گذشته انتخابات، مردم از آغازین ساعت‌های صبح به شعب اخذ رای مراجعه کرده‌اند.


وی اضافه کرد: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاششان حادثه تلخی بود؛ ولی مطمئناً حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی با قدرت ادامه دارد.


طاهرزاده همچنین در بازدید از شعب رای گیری از مردم خواست شرکت در انتخابات و انداختن رای به صندوق‌ها را به ساعت پایانی زمان مقرر، موکول نکنند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، گراش ، فارس
نظرات بینندگان