کد خبر: ۳۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

افتتاح بازار مرکزی شهر گراش

به مناسبت هفته شورا، بازار مرکزی میوه، تره بار و مواد پروتئینی شهر گراش با حضور مسئولان و مردم این شهر افتتاح شد.

بازار مرکزی گراش در زمینی به مساحت 4 هزار و 100 متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 142 متر مربع، با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان توسط شهرداری گراش و با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه دارای یک‌هزار و 344 متر مربع فضای تجاری، 670 متر مربع نیم‌طبقه تجاری و یک‌هزار و 128 متر مربع راهرو است که در مدت 21 ماه به بهره‌برداری رسید.

این بازار دارای 42 مغازه در اندازه 32 متر مربع و 18 متر نیم‌طبقه است.

حسین قائدی شهردار گراش در مراسم افتتاحیه این بازار مرکزی، از شهر گراش به عنوان شهری با رویکرد تجاری و نیازمند ساماندهی فعالیت‌های تجاری یاد کرد و اظهار داشت: هدف از ساخت پروژه بازار مرکزی ساماندهی میوه، تره بار و مواد پروتئینی شهر گراش است.

وی افزود: با افتتاح این بازار از حجم ترافیک سطح شهر کاسته می‌شود و مردم می‌توانند بسیار راحت‌تر اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شهردار گراش تصریح کرد: هم‌جواری واحدهای صنفی در این بازار باعث رقابت در ارائه محصول با کیفیت می‌شود که این موضوع به سود مردم است.

قائدی بیان داشت: دسترسی آسان، جلوگیری از اتلاف وقت، محیطی مناسب به اضافه محصولات با کیفیت از جمله مزایای این پروژه است.

شهردار گراش در این مراسم از توسعه بازار مرکزی گراش در فازهای بعد خبر داد و اضافه کرد: ساخت سردخانه ویژه محصولات کشاورزی پروتئینی برای نگهداری از محصولات در طولانی مدت، از برنامه‌های توسعه این پروژه است.

قائدی، سیستم تهویه مناسب، محل بارگیری مجزا، سیستم امنیتی و طراحی زیبا و مدرن را از جمله مشخصات این پروژه برشمرد.

بازار مرکزی میوه و تره بار گراش، واقع در بلوار شهدا و در نزدیکی پروژه بزرگ مسکن مهر قرار دارد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان