کد خبر: ۱۶۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
دادستان عمومی و انقلاب شیراز:

تاکنون تخلفی در فرایند انتخابات نداشتیم

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در فرایند رأی‌گیری در استان نداشتیم و فرایند تبلیغات هم به صورت خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید مصطفی بحرینی امروز هشتم تیرماه در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در شعبه حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) گفت: فرایند سیاسی مشارکت در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اهمیت، موضوع بسیار تأثیرگذاری در وضعیت عمومی کشور است و از جهات مختلف نقش بسزایی دارد.


وی با بیان اینکه حساسیت جایگاه ریاست جمهوری، قطعاً مشارکت حداکثری را در انتخابات آن ایجاب می‌کند که با استقبال گسترده و قوی مردم مواجه شود، گفت: قطعاً ملت همیشه بصیر ایران در این فرایند سیاسی شرکت می‌کنند چرا که این شرکت، تعیین‌کننده سرنوشت کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.


دادستان عمومی و انقلاب شیراز تأکید کرد: تمام افراد حتی در دورترین نقاط می‌توانند با مشارکت در انتخابات در این اثرگذاری سهمی داشته باشند.


بحرینی در خصوص وضعیت انتخابات در فارس گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در شعب رأی‌گیری استان برقرار است، البته نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رأی‌گیری حضور دارند.


این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی داریم که هم به صورت ثابت و هم سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رأی‌گیری صورت گیرد، همکاران ما ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.


دادستان عمومی و انقلاب فارس یادآور شد: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در فرایند رأی‌گیری در استان نداشتیم و فرایند تبلیغات هم به صورت خوبی انجام شده است.


بحرینی ابراز امیدواری کرد: مردم مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات داشته باشند و در این صحنه سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز نقش مهمی را ایفا کنند.


وی در پایان گفت: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را درباره بروز تخلفات احتمالی در رأی‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارائه کنند و یا به صورت حضوری به شعبی که بدین منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز، ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان