کد خبر: ۱۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۱ تير ۱۴۰۳
برگزار شد؛

تکریم بانیان و خیران هیئات حسینی استان فارس

همایش تکریم بانیان و خیران هیئات مذهبی و حسینی سراسر استان فارس با تقدیر از چهار تن از پیر غلامان حسینی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، همایش تکریم بانیان و خیران هیئات حسینی سراسر استان فارس شامگاه یکشنبه با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، سید مجتبی سعادت معاون موقوفات، نذورات و امور حقوقی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) و با حضور پرشور خیران و فعالان هیئت مذهبی و حسینی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در سالن همایش‌های مجمع اسلامی محبین اهل‌البیت (ع) برگزار شد.

 این همایش در ادامه رویداد «مقام مجنون» با هدف تکریم و نکوداشت پیر غلامان حسینی به همت بنیاد دعبل خزاعی که امشب هم نیز با محوریت آشپزها و چای‌ریزان هیئات در شیراز تدارک دیده شده بود و بر اساس آن پیر غلامان حسینی، آشپزها و آبدارچی‌های پیش‌کسوت هیئت‌های مذهبی انتخاب شده و در امتداد آن بیش از ۱۵۰ نفر از پیش‌کسوتان عرصه هیئت و روضه اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز مورد تکریم و تعظیم قرار می‌گیرند.

 در پایان این آئین از چهار پیرغلام حسینی استان فارس که یکی از آنها هفتاد سال مشرف به مقام خادم الحسینی و پذیرایی از محبان و عشاق امام حسین (ع) است تقدیر شد.

انتهای خبر/

منبع: مهر
برچسب ها: شیراز ، فارس ، هیئت ، تکریم ، خیران
نظرات بینندگان