کد خبر: ۱۶۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس خبرداد:

اجرای گروه سرود سربازان ظهور در شیراز

سید مصطفی موسوی گفت: با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری، هدف از اجرای برنامه اجرایی پاتوق گروه سرود ۵۰۰ نفری ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت در انتخابات است.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، سید مصطفی موسوی عصر امروز ۱۴ تیرماه هم‌زمان با برپائی برنامه گفت: در حال برگزاری برنامه اجرایی پاتوق گروه سرود با حضور ۵۰۰ دانش‌آموزان مدارس شیراز و همچنین برنامه اجرای تئاتر خیابانی،استندآپ‌کمدی طنز و خوانندگی هستیم.


 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس: با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، هدف از اجرای این برنامه ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت در انتخابات است؛ یکی از راهبردهای اصلی ما ایجاد نشاط اجتماعی است که در نظر است در طول سال در بوستان‌های سطح شهر برنامه‌های این‌چنینی داشته باشیم.


 وی افزود محتوای برنامه نیز با رویکرد انتخابات است که بتوان ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم آنها را برای تکمیل حماسه حضور و مشارکت حداکثری دعوت کرد.


 سید مصطفی موسوی فراخوان این برنامه را که در قالب جبهه فرهنگی است این‌گونه بیان کرد: این برنامه با همکاری قرارگاه احمد ابن موسی (ع) سپاه فجر استان فارس و متشکل از ۱۲۰۰۰ نفر اعضاء جبهه فرهنگی ضمن فراخوان در فضای مجازی برگزار گردید.


 وی در پایان گفت: مردم را جهت شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم با رأی خود می‌توانیم سرنوشت خود را تعیین کنیم و رأی ندادن چیزی را عوض نمی‌کند؛ بلکه خودمان باید سرنوشت خودمان را تعیین کنیم و گزینه اصلح را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که دلسوز و دغدغه‌مند مردم است انتخاب نمائیم.


 
 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴
 

نظرات بینندگان