کد خبر: ۱۵۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
با معرفی نفرات برگزیده در جهرم:

جشنواره کاریکاتور عصر انتظار به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره کاریکاتور عصر انتظار شامگاه پنجشنبه ۶آبان ماه در سالن اجتماعات پیام نور جهرم برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مراسم اختتامیه جشنواره کاریکاتور عصر انتظار شامگاه پنجشنبه ۶آبان ماه در سالن اجتماعات پیام نور جهرم برگزار شد که در این آیین غلامعلی احمدی فرمانده سپاه ناحیه جهرم ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، به ظرفیت خوبی که در مباحث هنری و فرهنگی در جهرم وجود دارد اشاره و تصریح کرد: هنرمندان برجسته ای در شهرستان هستند که باید ازظرفیت  آنها در برنامه های متنوع استفاده کرد.

مجید میکائیلی رییس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس هم در این مراسم با تاکید بر زوایای بیانیه گام دوم  انقلاب و تلاش برای محقق شدن آن تصریح کرد:  همه باید در به نتیجه رسیدن بیانیه گام دوم اهتمام جدی داشته باشیم.

رییس جشنواره "عصر انتظار "سازمان بسیج هنرمندان فارس با اشاره به اهمیت جشنواره وتاثیر گزاری آن در بین هنرمندان و اقشار مختلف و مخاطبین هنر ابرازکرد: ظرفیت های مختلف در شهرستانهای استان مارا تشویق کرد تا مرحله اول جشنواره را  باتوان کانونهای شهرستانها ی استان برگزار کنیم. در همین راستا شهرستان جهرم عهده دار بخش کاریکاتور شد.

میکائیلی افزود: با استفاده از ظرفیت انجمنهای دهگانه سازمان بسیج هنرمندان، به استقبال علاقه مندان عرصه هنر خواهیم رفت وبا برنامه های متنوع  به خدمت رسانی  فرهنگی خواهیم پرداخت.

بنابه گفته رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، دربخش های هنرهای تجسمی،خوشنویسی، تاتر، عکس، فیلم، شعر وداستان نمونه های برجسته ای در سازمان بسیج هنرمندان وانجمنها ظهور و بروز دارند که به شکل منسجمی ، زمینه تسهیل و رفع موانع  برنامه های هنرمندان را فراهم خواهیم کرد.

مهدی سروش جهرمی مسوول کانون بسیج هنرمندان جهرم با ارایه گزارش از روند برگزاری بخش شهرستانی جشنواره از استاد سعید صادقی به عنوان هنرمند شاخص وبین المللی این شهرستان یاد کرد و از داوری این هنرمند برجسته جهرمی قدردانی کرد.

در پایان، از نفرات برتر جشنواره، محمد حسین اکبری از جهرم، احمد رضاسهرابی از شیراز وابراهیم سلکی از زرین دشت با لوح تقدیر تندیس و هدیه نقدی تجلیل واز زحمات فرمانده سپاه ناحیه جهرم و همچنین مسوول کانون بسیج هنرمندان جهرم قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان