کد خبر: ۱۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۳
خطیب جمعه اقلید:

عضویت در شانگهای فرصتی برای اقتصاد ایران

امام‌جمعه شهرستان اقلید: عضویت در سازمان شانگهای هم از لحاظ ارتقا جایگاه اقتصادی و هم از لحاظ افزایش همکاری با کشورهای آسیا میانه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان اقلید گفت: یکی از نکات مثبت و قابل‌توجه دولت سیزدهم با تغییر رویکرد سیاست خارجی، تعامل با شرق و حضور در اجلاس سران شانگهای بود که در شهریور ۱۴۰۰ مورد پذیرش قرار گرفت. 


نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اقلید با اشاره به اهمیت حضور در سازمان شانگهای افزود: تبدیل‌شدن ایران به یک عضو رسمی در شانگهای، فرصتی برای حل چالش‌های امنیتی در منطقه مانند مسئله افغانستان و در ادامه توسعه همه‌جانبه روابط با کشورهای آسیای مرکزی است.


امام سجاد (ع) حماسه‌ساز کربلا و تداوم‌بخش مسیر هدایت


امام‌جمعه شهرستان اقلید ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کرد: امام سجاد (ع) پس از شهادت شهدای کربلا، سه وظیفه خود را به نحو احسن و به کامل‌ترین شکل انجام دادند.


وی در ادامه افزود: تدوین اندیشه‌های اسلامی، اثبات حقانیت اهل‌بیت و ایجاد تشکلات منسجم برای پیروان آل محمد (ص) از مهم‌ترین اقدامات امام سجاد (ع) پس از شهادت امام حسین (ع) بود.


انتخابات چهاردهم، تجلی دوباره مردم‌سالاری دینی


امام‌جمعه شهرستان اقلید در ادامه به انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: مشارکت ۴۹/۸ درصدی مردم آگاه ایران، نشان داد که ترفندهای معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب شکست‌خورده است.


وی در پایان عنوان کرد: نقطه اوج حماسه انتخابات، حضور پرشور ایرانیان خارج از کشور بود که به طور مستقیم در آماج حملات و توهین‌های عناصر خودفروخته و ضدانقلاب بودند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان