کد خبر: ۱۶۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید عبدالرحیم رنجبر: 

انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است

 امروز که پرچم اسلام عزیز به دست حضرت امام افتاده است بر ماست که به‌عنوان پیروان این انقلاب، با همه توان از دستاوردهای انقلاب و این امانت ارزشمند که موهبت الهی و از الطاف خداوندی است، حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید عبدالرحیم رنجبر ۲۲ دی‌ماه ۱۳۴۲ در خانواده‌ای ساده و متدین در شهرستان جهرم دیده به جهان گشود و در دامان پر مهر پدر و مادری دلسوز رشد و تربیت یافت. 

وی از کودکی با درد و رنج و محرومیت خو گرفت، دوران ابتدایی و راهنمایی خود را در جهرم پشت سر گذاشت و وارد عرصه کار و تلاش شد، با آغاز انقلاب اسلامی در پخش اعلامیه‌های امام و سایر فعالیت‌های انقلابی نقش بسزایی داشت. 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کمک‌رسانی به مردم محروم را در برنامه خود قرار داد وی همیشه خود را در برابر مشکلات دیگران مسئول می‌دانست. 

با شروع جنگ تحمیلی به‌سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت تا از دین و اعتقادات خود پاسداری کند و سرانجام پس از سال‌ها نبرد با دشمن بعثی در تاریخ ۱۳۶۱/۹/۲۸ در منطقهٔ چلات دهلران در حین عملیات شناسایی مورد هدف گلوله دشمن قرار گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است

وصیت شهید: 

امروز که پرچم اسلام عزیز به دست حضرت امام افتاده است بر ماست که به‌عنوان پیروان این انقلاب، با همه توان از دستاوردهای انقلاب و این امانت ارزشمند که موهبت الهی و از الطاف خداوندی است، حفاظت کنیم و نگذاریم بار دیگر کشورمان به دست چپاولگران، حاکمان ظالم و استعمارگران مستبد بیفتد. 

برادران و خواهران عزیز، پیرو ولایت‌فقیه باشید، وحدت خود را حفظ کنید، مساجد را خالی نکنید و در نمازجمعه و جماعات شرکت کنید و از سلاح دعا غافل نشوید و از خواهرانم می‌خواهم حجاب خود حفظ کنید و در تربیت اسلامی و الهی فرزندان خود کوشا باشید.

پدر و مادر عزیزم، من امانتی در دست شما بودم که به‌سوی صاحبش بازگشته‌ام، پس خداوند را شاکر باشید که فرزندتان در راه حق قدم برداشت و به‌سوی معبودش شتافت. از همه شما می‌خواهم مرا حلال کنید.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان