کد خبر: ۱۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان فارس:

بارالها ما را ثابت قدم بگردان

شهید کاظم روسفید در وصیت‌نامه خود بیان می کند: بارالها، ما را ثابت قدم بگردان و ارواح مقدسشان را از ما راضى و خشنود فرما.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، شهید کاظم روسفید چهارم فروردین‌ماه ۱۳۴۱ در خانواده‌ای مذهبی در شیراز دیده به جهان گشود و در دامان پر مهر پدر و مادری مؤمن و دلسوز رشد و پرورش یافت.

 وی پس از دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را در شیراز سپری نمود. در سال دوم دبیرستان بود که انقلاب اسلامی ایران اوج گرفت. در آن سال‌ها وی نیز مانند سایر اقشار جامعه به یاری انقلاب شتافت.

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تحصیل ادامه داد و موفق به کسب مدرک دیپلم شد که با آغاز جنگ تحمیلی از طرف بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در حین حضور در جبهه به عضویت سپاه درآمد و در عملیات بسیاری شرکت نمود. 

وی در سال ۱۳۶۳ در دانشگاه تهران پذیرفته شد؛ ولی جبهه را به تحصیل ترجیح داد و دوباره به جبهه بازگشت و به نبرد با دشمن بعثی مشغول شد و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۲/۱۱/۲۱ در عملیات والفجر ۸ در منطقه عمومی فاو، دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

بارالها ما را ثابت قدم بگردان

وصیت شهید: 
خدایا تو شاهد باش که ما فقط به نیت جهاد در راه خودت از خانه خارج شدیم و هدفمان تنها رضای تو است.

 خدایا ما تنها با یاد شهدا و به نیت حراست از خون پاک آن‌ها قدم در این راه گذاردیم. بارالها، ما را ثابت‌قدم بگردان و ارواح مقدسشان را از ما راضی و خشنود فرما.
 از تمام جوانان و امت حزب‌الله می‌خواهم در صحنه حضور داشته باشند و پشتیبان مقام رهبری باشند و جبهه‌ها را فراموش نکنید و این را به یاد داشته باشید که مسئله اصلی ما جنگ است و این را بدانید که ادامه‌دادن راه شهدا همانا ادامه عقیده آن‌هاست. 

ما هم اکنون مورد آزمایش هستیم و از خداوند می‌خواهم که کمک کند که از این آزمایش بزرگ موفق بدر آییم و آن‌هم تنها با صبر و استقامت و توکل به خداوند محقق می‌شود.
 تقوای خدا را پیشه کنید، ای کسانی که با بدحجابی قلب پیامبر اکرم (ص) را به درد می‌آورید، لحظه‌ای فکر کنید و خود را از میان این گرداب نجات دهید.
 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان