کد خبر: ۱۶۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید عبدالرحیم روحانیان فرد: 

خواهران عزیز زینب زمان خود باشید

 خواهران عزیز از شما می‌خواهم زینب زمان خود باشید و از هوا و هوس بپرهیزید و در راه خدا مبارزه کنید و گناه را بسیار بزرگ بشمارید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید عبدالرحیم روحانیان فرد جهرمی سوم دی‌ماه ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مذهبی و سرشار از معنویت متولد شد و در دامان پر مهر پدر و مادری مؤمن رشد و تربیت یافت، تا اینکه پا به محیط علم و دانش گذاشت.

 وی دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سرگذشت که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و او نیز همراه با مردم در راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز علیه رژیم ستم‌شاهی شرکت می‌کرد. 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با ادامه تحصیل وارد بسیج شد و در تأمین امنیت شهری کوشا بود و تابستان‌ها نیز به کار و تلاش مشغول بود.

 در آغاز جنگ تحمیلی در برابر دشمن متجاوز احساس تکلیف کرد و به صف مدافعان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل پیوست و در عملیات بسیاری شجاعانه شرکت نمود و سرانجام در حین شناسایی دشمن در تاریخ بیست و ششم دی‌ماه ۱۳۶۳ در جبهه خرمشهر ندای حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست. 

خواهران عزیز زینب زمان خود باشید

وصیت شهید: 

 من با خدای بزرگ پیمان بسته‌ام که هر روز قبل از اذان صبح به نیت نایل شدن به‌افتخار شهادت دو رکعت نماز بگذارم، آرزوی من از خداوند رساندن طلوع فجر پیروزی و تعجیل در ظهور امام‌زمان (عج) است. 

خواهران عزیز از شما می‌خواهم زینب زمان خود باشید و از هوا و هوس بپرهیزید و در راه خدا مبارزه کنید و گناه را بسیار بزرگ بشمارید.
 هنگام انجام گناه به عظمت خدا توجه کنید و بدانید در برابر چه کسی قرار گرفته‌اید، سعی کنید قلبتان را به صفات الهی روشن کنید و نگذارید که شیطان در آن خانه کند.

 به واجبات اهمیت دهید که راه بسیار سخت و پر گردنه‌ای در پیش دارید، شما را به خدا قسم می‌دهم اگر دوستدار خدا و اهل‌بیت و شهدا هستید به فکر آخرت باشید، مرگ و فشار قبر را فراموش نکنید و از همه به‌ویژه پدر و مادرم می‌خواهم مرا ببخشند و حلال کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات بینندگان