کد خبر: ۱۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
دبیر جامعه روحانیت شیراز: 

همه باید از رئیس‌جمهور منتخب حمایت کنیم

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: همه ما وظیفه داریم مطابق با دستور صریح رهبر معظم انقلاب، از رئیس‌جمهور منتخب حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به نقل از روابط‌عمومی آستان سید علاءالدین حسین (ع)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در آیین غبارروبی این مرقد مطهر، ضمن قدردانی از موضع گیری‌های ولایتمدارانه دکتر پزشکیان به تبریک انتخاب وی افزود: ما نیز با تمام توان از رئیس‌جمهور منتخب حمایت می‌کنیم و تمام‌قد در جهت موفقیت ایشان ایستادگی خواهیم کرد.

تولیت حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فعالیت خادمان در جوار حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) ادامه داد: بسیاری از این خادمان تنها به عشق حضور در جوار این امامزاده، سال‌هاست که این حرم مطهر ترک نکرده‌اند و تنها مرگ باعث پایان خدمتگزاری آنها در این مکان مقدس شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری اظهار کرد: همین دلبستگی غیر قابل وصف مردم ایران به اهل‌بیت (ع) سبب شده تا ملت ایران در جهان عزتمند شود و هرگز زیر بار ظلم و پذیرش فریب رسانه‌های آدمکش جهان نروند.

وی در پایان افزود: اطمینان داریم که مطابق با فرموده رهبر معظم انقلاب، رژیم کودک کُش اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امیدوارم این اتفاق حتی زودتر روی دهد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان