کد خبر: ۱۶۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
 امام‌جمعه زرین‌دشت:  

خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم

امام‌جمعه زرین‌دشت گفت: خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم؛ زیرا که رسم ما مهمان‌نوازی است، رژیم کودک کش بویی از انسانیت نبرده و مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دروندپور در شهرستان زرین‌دشت برگزار شد.

امام‌جمعه زرین‌دشت ضمن تسلیت به مردم شریف ایران و مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت به مناسبت شهادت شهید اسماعیل هنیه و محکوم کردن این جنایت بیان کرد: اسماعیل هنیه جان خود را در میدان مبارزه شرافتمندانه بر سر دست گرفته و آماده شهادت بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دروند پور افزود: در هفته گذشته یک رویداد بسیار مهمی در کشور ایران اتفاق افتاد که حکم تحلیف آقای پزشکیان بود که در این مراسم مقام معظم رهبری فرمودند که تعامل ارکان کشور اولویت است و بدون این تعامل نمی‌شود کشور را اداره کرد، ضمناً این مسئله کارکرد یا اولویت با مسائل اقتصادی است.

وی در ادامه رفع مشکلات و امور اقتصادی علی‌الخصوص برای افراد ضعیف جامعه را اولویت کار رئیس‌جمهور دانست و ادامه داد: رئیس‌جمهور در مراسم تحلیف ابراز داشته که ما خواهان جهانی هستیم که در آن مردم مظلوم فلسطین از ظلم رها شده باشند.

خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم

امام‌جمعه زرین‌دشت با اشاره به حضور شهید هنیه در مراسم تحلیف و ابراز خرسندی شهید هنیه از موضع‌گیری مسعود پزشکیان نسبت به مظلومیت مردم فلسطین تصریح کرد: متأسفانه فردای روز تحلیف، خبر شهادت اسماعیل هنیه در تهران در محل اقامتش را شنیدیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دروند پور تأکید کرد: خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم؛ زیرا که رسم ما مهمان‌نوازی است، رژیم کودک کش بویی از انسانیت نبرده و مهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه ما در میان یک جنگ پیچیده هستیم یادآور شد: دشمن ۳ هدف دارد یکی اینکه تلاش می‌کند نشان دهد که در منطقه دست بالا دارد می‌خواهد روحیه مقاومت را از بین ببرد و دیگری ترورها فقط وجهه ضربه نظامی ندارد؛ اما درایران می‌خواهد شکاف به وجود بیاورد تا بین مجلس و دولت را اختلاف بیندازد.
امام‌جمعه زرین‌دشت در پایان مطرح کرد: احساسی‌شدن تصمیم در بدنه جامعه، باعث می‌شود جامعه ما حس تحقیرشدگی دائم داشته باشد ضمن این که سطح انتقام زمانی اثر دارد که روند ترورها را قطع کند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان