کد خبر: ۱۶۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

همواره پاسدار خون شهیدان باشید

شهید علیرضا عیسوی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: همواره پاسدار خون شهیدان باشید و بدانید که دشمن در کمین است تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی از شما به دست آورد و به‌وسیله آن از قداست شما بکاهد و به اسلام ضربه وارد کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید علیرضا عیسوی یکم شهریورماه ۱۳۴۲ ماه در خانواده‌ای متدین در کازرون به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مؤمن رشد و تربیت یافت. 

وی پس از گذراندن دوران کودکی، وارد فضای علم شد و دوران ابتدایی و راهنمایی را به پایان رسانید و دوران تحصیل دبیرستان وی مصادف با اوج‌گیری انقلاب اسلامی شد و او نیز همراه با دانش‌آموزان و مردم به معترضین پیوست و علیه رژیم ستم‌شاهی به مبارزه برخاست. 

با پیروزی انقلاب اسلامی به تحصیل ادامه داد و هم‌زمان در تأمین امنیت در شهرها و مقابله با گروهک‌ها به‌ویژه سازمان منافقین تلاش بی‌وقفه‌ای از خود نشان داد. 

با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ همراه با تنی چند از دوستان به جبهه‌های حق علیه باطل رهسپار شد و مدتی پس از حضور در جبهه به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در جبهه‌ها حضوری مستمر داشت و به نبرد با دشمن بعثی مشغول بود و سرانجام پس از سال‌ها رشادت و از خودگذشتگی و جهاد خالصانه در راه خدا در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۲۵ در عملیات خیبر، در منطقه عملیاتی جزیره مجنون، ندای حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

همواره پاسدار خون شهیدان باشید

وصیت شهید: 

خداوندا سعادتی ده تا در خیل شهیدان باشم، خدایا از تو می‌خواهم مرا در آن چه راضی هستی یاری کنی و شهادت را که تنها آرزویم در این دنیاست نصیبم فرمایی. 

برادران و خواهران، وحدت خویش را حفظ کرده و استقامت و ایثار را پیشه کنید و دل‌ها را به ذکر خدا مشغول سازید، پاسداران جان بر کف، همواره پاسدار خون شهیدان باشید و بدانید که دشمن در کمین است تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی از شما به دست آورد و به‌وسیله آن از قداست شما بکاهد و به اسلام ضربه وارد کند. 

معلمین محترم، امروز وظیفه سنگینی به عهده دارید، و نقش مهمی در سازندگی دانش‌آموزان که امید آینده این کشورند دارید، همواره آنان را با مکتب انسان‌ساز اسلام آشنا کنید، خانواده گرامیم، خدای را شکر کنید که سعادت یافتید به جمع خانواده شهدا بپیوندید و این سعادت بزرگی است، قدر این نعمت را بدانید.

انتهای خبر/
 

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان