کد خبر: ۱۶۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه قیر و کارزین: 

دفاع مقدس دانشگاهی بسیار ارزشمند بود

 امام‌جمعه قیر و کارزین گفت: دفاع مقدس در حقیقت یک دانشگاه بسیار ارزشمندی بود که انسان‌های بزرگی را تربیت کرد که در دنیا و عالم درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان ادارات قیر و کارزین در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این جلسه امام‌جمعه قیر و کارزین با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه بسیار ارزشمند برای آباد کردن دنیا و آخرتمان است اظهار کرد: دفاع مقدس در حقیقت یک دانشگاه بسیار ارزشمندی بود که انسان‌های بزرگی را تربیت کرد که در دنیا و عالم درخشیدند. 

دفاع مقدس دانشگاهی بسیار ارزشمند بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صداقت با بیان اینکه الگوگیری، درس‌ها و ارزش‌های این گنجینه ارزشمند ادامه دارد افزود: کاری که دشمن با تمام وجود انجام می‌دهد و خیلی هم واقعاً ما باید به آن توجه کنیم، این است که استاد وارونه کردن واقعیات است. 

وی با بیان اینکه دشمن روایت‌های غیرواقعی که از دفاع مقدس را می‌کند می‌بینیم تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و اگر بتوانیم سبک زندگی و ارزش‌های شهدا، جانبازان و رزمندگانی که حماسه بزرگ قرن ۱۴ را به وجود آوردند را در جنگ روایت‌ها و جنگ نرم انتقال دهیم ما واقعاً پیروز هستیم.

همچنین فرماندار قیر و کارزین بیان کرد: همه ماها در دستگاه‌ها مسئولیت و وظیفه داریم برای هرچه بهتر برگزاری هفته دفاع مقدس با جدیت پای کار و حضور داشته باشیم .
مسلم رحیمی افزود: حماسه‌سازی شهدا و رزمندگان را با بهترین روش فرهنگی بایستی به نسل‌های کنونی یادآوری و برای نسل‌های آینده منتقل کنیم.

دفاع مقدس دانشگاهی بسیار ارزشمند بود

در همین راستا فرمانده سپاه قیر و کارزین با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جلسه هماهنگی ادارات، شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما در راه فتح قله هستیم» عنوان کرد و گفت: اگر در حوزه‌های مختلف خصوصاً آفندی و پدافندی به توانمندی‌هایی دست پیدا کرده و روی پای خودمان ایستاده‌ایم مدیون آن دلاورمردان و رزمندگانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی کردند.

محمد رسول رضایی با بیان اینکه همه ما وظیفه و رسالت داریم در مسیر شهدا حرکت کنیم گفت: یک مسئولی خدمت به مردم می‌کند خدمت آن جهاد است. خدمت یک مسئول به مردم جنگ با دشمن، منافقین و ایادی کفر و الحاد است.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع هفته دفاع مقدس در شهرستان از جمله یادواره‌های مختلف در شهرهای شهرستان به عنوان پیش اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با پشتیبانی ادارات مختلف شهرستان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس، یاد شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان