کد خبر: ۱۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای استان فارس؛

ای امت مسلمان وحدت خود را حفظ کنید

شهید «جهانپور مزارعی» در وصیت خود مینویسد: «ای شما امت مسلمان وحدت خود را حفظ کنید و کاری با گفتار‌های خلاف اسلام انجام ندهید. زمان بسیار حساس است و روز آزمایش که حسینیان از یزیدیان تمیز داده می‌شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «جهانپور مزارعی» دهم شهریور سال ۱۳۴۶ در روستای خانیک شهرستان فراشبند دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی گذراند. سپس راهی جبهه جنگ شد و سرانجام یکم مهر سال ۱۳۶۱ در جبهه کوشک به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای خانیک فراشبند به خاک سپرده شد.

 

ای امت مسلمان وحدت خود را حفظ کنید

 

متن وصیت:

بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ.‌ای اهل ایمان با کافران از هر که با شما نزدیکتر است جهاد کنید و باید کفار در شما درشتی و نیرومندی و قوت و پایداری حس کنند و بدانید که خدا همیشه یار پرهیزگاران است.

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر و عزیزمان امام خمینی و سلام درود بر شهیدان اسلام و شهیدان کربلا و شهدای انقلاب که با خون خودشان اسلام محمدی را دوباره زنده نموده‌اند.

سلام بر پدر بزرگوارم که از کوچکی درس تقوی و خداشناسی و ایثار و بالاخره راه انبیاء و ائمه اطهار و اولیاء الله را به من آموخت و سلام بر مادر مهربانم که با محبت و آغوش گرم خود مفهوم الهی را به من آموخت.

مادر اگر من شهید شدم گریه نکن زیرا پیروزیم و اگر خواستی گریه کنی به مظلومیت امام حسین (علیه السلام) سرور شهیدان گریه کن و به مظلومیت امت شهیدپرورمان گریه کن و اگر من شهید شدم، بگو این گل پرپر من ندای رهبر من.‌ای پدر و مادر و برادران و خواهرانم،‌ای شما امت مسلمان وحدت خود را حفظ کنید و کاری با گفتار‌های خلاف اسلام انجام ندهید. زمان بسیار حساس است و روز آزمایش که حسینیان از یزیدیان تمیز داده می‌شوند است و همیشه برای اسلام کار خوب انجام دهید و جز اسلام چیز دیگری قبول نکنید، قدر چنین رهبر بزرگ و عالیقدر را بدانید و از خدا بخواهیم این انقلاب را به انقلاب بزرگ مهدی (عج) وصل نماید. زنده از آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم ماست. والسلام.

جهانپور مزارعی.

انتهای متن/

نظرات بینندگان