کد خبر: ۱۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای استان فارس؛

ای امت شهیدپرور همیشه در صحنه باشید

شهید «کرامت‌اله حسین زادگان» در گوشه‌ای از وصیت خود می‌نویسد: «ای امت شهیدپرور همیشه در صحنه باشید. لحظه‌ای غفلت نکنید و به هیچ کس مطمئن نباشید مگر امتحانش را پس داده باشد؛ همیشه به یاد خدا باشید و به هوش و به گوش باشید که کلام گهربار امام امت بشنوید و عمل کنید...» متن کامل بخش دوم وصیت این شهید بزرگوار را در نوید شاهد بخوانید.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «کرامت‌اله حسین زادگان» پنجم فروردین سال ۱۳۳۳ در روستای کوشک قاضی فسا دیده به جهان گشود. در ۷ سالگی به مدرسه رفت و پس از گذراندن دوران تحصیلی موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. پس از آن در نیروی هوایی رشته همافری استخدام و در تهران بیش از دو سال ادامه تحصیل داد. با آغاز جنگ تحمیلی دو بار عازم جبهه شد و سرانجام سوم مهرماه ۱۳۶۱ در جبهه کوشک به شهادت رسید.

 

ای امت شهیدپرور همیشه در صحنه باشید

 

 متن وصیت: یاد شهیدان عزیز را همیشه به خاطر داشته باشید

 ای امت شهیدپرور همیشه در صحنه باشید. لحظه‌ای غفلت نکنید و به هیچ کس مطمئن نباشید مگر امتحانش را پس داده باشد؛ همیشه به یاد خدا باشید و به هوش و به گوش باشید که کلام گهربار امام امت بشنوید و عمل کنید.

 یاد شهدای مظلوم: بهشتی عزیز، رجایی بزرگ، معلم شهید و شهید بزرگوار باهنر، شهید آیت الله شهید قدوسی و آیت الله شهید صدوقی و فیلسوف شهید مطهری و آیت الله شهید مدنی آیت الله شهید دستغیب و یاران شهید بهشتی و کلاً تمام شهدای کربلاهای ایران را زنده نگهدارید و ادامه دهنده راهشان باشید.

 مطالعه کتاب‌های شهید مطهری فراموش نشود. خدمت برادران گروه ضربت اسلامی پایگاه هوایی بوشهر و برادران عزیز سنگر را حفظ کنید و یاد شهیدان عزیز را همیشه به خاطرداشته باشید. هرکدام ازمسئولین پایگاه صحبت اسلامی کردند سراپا گوش و گرنه با برخوردی اسلامی و قاطع آن‌ها را تحویل مقام صالحه از طریق قانون بدهید با ارگان‌های اسلامی و سایر ارگان‌ها در خط هماهنگ و هم صدا باشید.

 در پایان از پدر و مادر بزرگوارم، برادر و خواهران محترم، قوم و خویشان عزیز و دوستان گرامی و سروران عزیز و کلیه پرسنل پایگاه که با ما در ارتباط بودند حلال بودی می‌طلبم و با بزرگواریشان مرا عفو نمایند. هیئت پیروان ولایت فقیه ان‌شاءالله به جلسه ادامه دهند و دعای توسل را با یاد رزمندگان اسلام و شهدای به خون غلتیده و به حق پیوسته باشند.

 از همگی التماس دعا دارم بعد از نماز دعای همیشگی فراموش نشود خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت شهدا ، فسا ، شهدای فسا
نظرات بینندگان