کد خبر: ۱۶۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در سپاه بیان کرد:

همه مدیون امام راحل هستیم

همهٔ ما بدون استثنا چه بدانیم و ندانیم مدیون آن حکیم فرزانه و آن شخصیت برجسته هستیم و اگر عزت، شرافت، دین و تمامیت عقلی که داریم همه مدیون امام راحل هستیم.

 به گزارش خبرنگار واحد فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، سردار محمدجعفر اسدی در مراسم اجلاسیه سرداران و ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت با اشاره به شخصیت برجسته امام راحل در مقابل مستکبران گفت: همهٔ ما بدون استثنا چه بدانیم و ندانیم مدیون آن حکیم فرزانه و آن شخصیت برجسته هستیم و نیز عزت، شرافت، دین و تمامیت عقلی که داریم همه مدیون امام راحل هستیم.

همه مدیون امام راحل هستیم

 وی در ادامه افزود: سلام و درود به پرچم‌دار انقلاب مقام عظمای ولایت که کشتی انقلاب را به سمت ساحل نجات، فلاح و رستگاری هدایت می‌کند.

 سردار اسدی با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: یک سؤال بسیار درست در ذهن مردم ما باید باشد که چرا صدام در چنین روزهایی با دوازده لشکر زرهی، مکانیزه و پیاده به پنج استان ما حمله کرد؟ به‌محض اینکه انقلاب به پیروزی رسید تمام جاسوس خانه‌هایی که در ایران به نام سفارت، سفارت شیطان بزرگ آمریکا، سفارت انگلیس، فرانسه، آلمان هرکدام از اینها مشغول شدند بر علیه انقلاب که این انقلاب را در نطفه خفه کنند و هر روز یک مجموعه‌ای بر ضد جمهوری اسلامی قد علم می‌کردند.

 وی گفت: در کره زمین هر کشوری یا سلطه‌گر است یا سلطه‌پذیر کشورهایی که قدرت دارند سلطه دارند مثل آمریکا مثل شوروی سابق و بقیه کشورها همه باید زیر سلطه باشند و شعار ما که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی برای آنها سخت بود چرا که قاعده کلی کره زمین را بر هم زده بود و مطمئن بودند کشوری که نه به شرق وصل هست نه به غرب حتماً می‌توانند با این گروهک‌ها و ناآرامی‌ها آن را از پا در بیاورند.

 فرمانده قرارگاه ۳۳ المهدی در دوران دفاع مقدس ادامه داد: عراق هشت لشکر داشت طی یک سال به ۱۲ لشکر زرهی، مکانیزه و پیاده مجهز شد و صدام طماع را برانگیختند که خوزستان برای تو هست بیا تجزیه کن و خوزستان را بگیر نقشهٔ عربی چاپ کردند که اینجا خوزستان نیست عربستان است و اینها عمدتاً عرب هستند و به ما وصل می‌شوند و چیزی به نام اروندرود نداریم و کل این مسیر شط‌العرب می‌شود و خلیج‌فارس را مالک می‌شویم.

 سردار اسدی با اشاره به طراحی پشت پرده دشمنان اسلام برای نابودی کل این انقلاب اذعان داشت: ما از گردنه‌های بسیار سختی در این ۴۵ سال عبور کردیم جوانان عزیز من قسم می‌خورم هیچ گردنه‌ای رو ما عبور نکردیم الی باتقوا، اگر یک انسان باتقوا به نام ولی‌فقیه بالای سر این مملکت نبود من شک ندارم که همان دولت موقت تحویل می‌داد و اگر آن تحویل نمی‌داد یقین کنید بنی‌صدر تحویل می‌داد.

 وی ادامه با اذعان به اینکه هیچ‌کس، هیچ سلطه‌گری را نمی‌پذیرد اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری یک جنگ جهانی بر علیه یک کشور بی‌پناه به جز خدا هیچ پناهی ندارد اتفاق افتاد؛ لذا در جنگ بخش عمده‌ای از اسکله‌های عربستان، ترکیه و... همهٔ این‌ها برای عراق تخلیه بار می‌کردند، ولی ما در طول هشت سال سه بار دوازده لشکر عراق را از بین بردیم.

 اسدی گفت: جاسوس‌های کشورهای خبیثی که در ایران بودند به‌عنوان سفارت ستون پنجمی بودند که اطلاعات رو جمع آوری می‌کردند به صدام می‌دادند این معجزه نیست که هشت سال تمام دنیا علیه ما بود اما جوانان ما نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور دست کسی بیفتد.

 این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: جنگ ما همان ۸ سال نبود که بگوییم تمام شد خیر ما ۴۵ سال هست که کاملاً در جنگیم در ۶ جبهه در اقتصاد، جمعیت کشور ما در زمان طاغوت ۳۰ میلیون بوده ۶ میلیون بشکه نفت هر روز صادر می‌کردند و پول آن را هم دریافت می‌کردند اما امروز با این جمعیت نزدیک به ۹۰ میلیون نفر یعنی سه برابر به ما اجازه نمی‌دهند یک میلیون بشکه نفت صادر کنیم اگر هم صادر کنیم پول آن را نمی‌دهند.

 وی با بیان اینکه جنگ امروز برای جوانان ما در فضای مجازی هست ادامه داد: دختر و پسر ما یک گوشی دست گرفته‌اند و نمی‌دانند که آن طرف گوشی دشمنی هست که تیرهای زهرآگینی دارد که دین، تقوا، مردانگی و شرف او را هدف گرفته و خودش هم متوجه نمی‌شود، چند صد سرانه تلویزیونی و رادیویی در همین فضا الان موجود است و بر علیه این انقلاب دارند کار می‌کنند.
 
 این پیش‌کسوت جهاد و شهادت ادامه داد: اما مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهر در پیش است قله دفاع مقدس خرمشهر بود تمام مستشاران توانمند نظامی کره زمین از شیطان بزرگ آمریکا گرفته تا بقیه کمک می‌کردند که صدام شکست نخورد چرا حضرت آقا می‌فرمایند خرمشهرها در پیش است؟ بنده‌ای که بخش عمده عمرم را نظامی بودم به شما عرض می‌کنم طوفان الاقصی هزار برابر خرمشهر قیمت دارد و هیچ‌کس بر روی کرهٔ زمین هنوز قیمت این طوفان را نمی‌داند که با استکبار جهانی چه کرد که این‌چنین از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان