کد خبر: ۱۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش میدهد؛

یادواره ۲۳ شهید دهستان هنگام قیروکارزین

یادواره ۲۳ شهید آسمانی دهستان هنگام قیروکارزین با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، امام جمعه شهرستان، امام جمعه شهرک اندیشه تهران،فرمانده سپاه،فرماندار فیروزآباد، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان شهرستانی و محلی و دیگر اقشار مختلف مردم در مجموعه ورزشی شهید ارتش دار این دهستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزار واحد فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این یادواره از حضور خانواده شهدا، ایثارگران مسئولان، مردم دهستان هنگام و همچنین کسانی که در برپایی این یادواره باشکوه تلاش کردند تقدیر و قدردانی کرد.

یادواره ۲۳ شهید دهستان هنگام قیروکارزین

 حجت الاسلام بابائیان امام جمعه شهرک اندیشه تهران در این مراسم اظهار کرد: ضایعه به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم سفاک صهیونیستی را تسلیت عرض میکنیم و یک شخصیت کم نظیر به عالم بالا رفته است.

 وی گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند اینها در میدان آمدند، مردانگی کردند و حتی دشمنان در مقابل شهدا متواضع اند، این را بدانید که شهدا زنده و در نزد خدا روزی می خورند.خون شهید شما تا قیامت جوشان و هدر رفتنی نیست.
 
 حجت الاسلام بابائیان افزود:  شاهان ایران بخشی از ایران را هدیه می کردند تا خود بر مسند بمانند. هرات را رضا شاه بخشیده است. بحرین را پسر رضا شاه بخشیده است. وقتی مردم اعتراض کردند که چرا بحرین را از ایران جدا کردید، هویدا نخست وزیر گفت بحرین یک دختر از ما بوده است. وقتش رسیده شوهرش بدهیم و شوهرش دادیم. به هیچ کس مربوط نیست. این وضع شاهان ما بود‌.
 
وی افزود: جوانان ملت ایران  هشت سال در دفاع مقدس مردانه ایستادند حتا یک وجب خاک به دشمن ندادند که مخالفین انقلاب بارها به صراحت تایید کرده اند.‌
 
بابائیان با اشاره به تهدیدات و گرفتاری جوانان در فضای مجازی  گفت:  دشمن قصد کرده است  اسلام، قران، وحدت و این همگرایی را با ترویج فساد حتی در روستاها نهادینه کند. 

وی گفت: دشمن هدفمند برای بی غیرت کردن مردان و بی حجاب کردن دختران ما برنامه ریزی کرده است و در همین راستا  در ایران آرزو کرده است جوانان کلمه مادر را مقدس نشمارند.

 این آئین معنوی و شهدایی با دکلمه خوانی حماسی خانم نجلا نعمتی و مداحی و مدیحه سرایی مداح اهل بیت (ع) محمد حسن جوکار پایان یافت.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان