کد خبر: ۱۶۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه بوانات بیان کرد:

کار تشکیلاتی رکن اصلی پیروزی‌های محور مقاومت

یکی از ارکان اصلی پیروزی و ایستادگی محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی حرکت این محور بر اساس کار تشکیلاتی است که این نوع از مبارزه میراث معنوی ائمه اطهار برای مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، حجت‌الاسلام تندگام در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرستان بوانات با اشاره به ایستادگی محور مقاومت در مقابل دشمن صهیونیستی گفت: یکی از ارکان اصلی پیروزی و ایستادگی محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی حرکت این محور بر اساس کار تشکیلاتی است که این نوع از مبارزه میراث معنوی ائمه اطهار برای مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است.

کار تشکیلاتی رکن اصلی پیروزی‌های محور مقاومت

وی افزود: در عهد ائمه و به‌ویژه از دوره امامت امام صادق علیه‌السلام کنش‌ها و اقدامات شیعیان در ترویج احکام، گردآوری وجوهات شرعی و انجام اقدامات سیاسی همگی در قالب تشکیلاتی انجام می‌گرفته که امروزه از آن تحت عنوان سازمان وکالت یاد می‌شود.

حجت‌الاسلام تند گام در ادامه گفت: در کار تشکیلاتی از آنجا که کل شبکه فهم مشترکی از مسیر و اهداف حرکت دارند با شهادت و فقدان رهبران نیز حرکت نهضت متوقف نشده و آنها می‌توانند با جایگزینی سریع رهبری نهضت، توان حداکثری خود نیز بازیابند.

امام‌جمعه بوانات در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مطالبات مردم بوانات افزود: تحقق این مطالبات و رفع مشکلات شهرستان نیز باید بر اساس همین سیره معنوی ائمه اطهار تحقق یابد.

وی افزود: هم اکنون افراد بسیاری از شهرستان بوانات، در سطوح عالی مدیریت استان و کشور مشغول به کار هستند و برخی دیگر در سطوح عالی اقتصادی توفیقاتی را به دست آورده‌اند که همگی دل در گروه پیشرفت شهرستان دارند و در صورت ساماندهی این ظرفیت عظیم، تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات شهرستان به مراتب سریع‌تر و آسان‌تر صورت خواهد گرفت.

امام‌جمعه بوانات در پایان از همه شخصیت‌هایی که دغدغهٔ پیشرفت شهرستان را دارند درخواست کرد که در راستای حل مشکلات مردم، ظرفیت‌های فراوان انسانی شهرستان که برخی به مرکز استان و کشور مهاجرت کرده‌اند را در قالب کار تشکیلاتی هماهنگ نمایند.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان