کد خبر: ۱۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

از خلاقیت جوانان استفاده شود/ ساخت کمپ جوانان اسلام در شیراز

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: باید بدانیم چه جاذبه هایی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که جوانان جذب آن شده اند و برای برون رفت از این مساله برنامه ریزی و از خلاقیت جوانان برای سازندگی کشور استفاده کنیم.
به گزارش شیرازه، حیدرعلی کامیاب کلانتری درحاشیه برگزاری سمینار توانمندسازی سازمان های مردم نهاد کشور در حوزه آسب های اجتماعی در شیراز بیان کرد: باید بدانیم چه جاذبه هایی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که جوانان جذب آن شده اند و برای برون رفت از این مساله برنامه ریزی و از خلاقیت جوانان برای سازندگی کشور استفاده کنیم.
وی افزود: مشکلات اجتماعی جامعه باید توسط جوانان و سازمان های مردم نهاد برطرف شود و دولت هم از واگذاری کارها به این گونه سازمان ها حمایت می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد:نخستین استانی هستیم که خانه جوانان را راه اندازی کرده ایم و با حمایت استاندار فارس مقرر شده دومین خانه جوانان هم در محل های آسیب پذیر شیراز راه اندازی شود.
وی بیان کرد: تجربه بسیار خوبی دراستفاده از سازمان های مردم نهاد در محیط های آسیب پذیر شیراز داشتیم و شایسته است که دیگر استان ها از این طرح موفق استفاده کنند.
کامیاب کلانتری ادامه داد: برای اینکه جامعه ای شاد و با نشاط داشته باشیم باید جوانان را در مسائل اجتماعی مشارکت دهیم و سازمان های مردم نهاد را بیش از پیش فعال کنیم .
مدیر کل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: شیراز، پایتخت جوانان اسلام است و این امر مختص به استان فارس نیست و متعلق به تمام استان های کشور است و باید همه از این فرصت بهره گیرند و نشان دهیم که دیگر شهرهای ایران هم ظرفیت این را دارند که پایتخت جوانان اسلام شوند.
وی ادامه داد: به زودی کمپ بزرگ جوانان اسلام در غرب شیراز ساخته می شود و پس از پایان یک ساله پایتختی شیراز، باید توسط سازمان های مردم نهاد اداره شود.
دوره توانمند سازی سازمان های مردم نهاد کشور در حوزه آسیب های اجتماعی با حضور 80 سازمان به مدت سه روز در شیراز برگزار شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان