کد خبر: ۱۰۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

مشارکت مردمی در برپایی موکب آستان مقدس امامزاده حسن(ع)

همزمان با برپایی موکب آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در شهرستان کوپن، خدمت رسانی به زائرین حسینی با مشارکت مردم صورت می گیرد.
به گزارش شیرازه، جواد یزدانی بیان کرد: موکب آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در مرز استان های فارس و خوزستان پذیرای کاروان هایی هستند که از این مسیر به شلمچه و کربلا اعزام می شوند.
وی افزود: موکب آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و ایستگاه صلواتی از محل موقوفات استان فارس برپا شده است که از 19 آبان پذیرای کاروان های اعزامی به کربلا می باشد.
این در حالی است که با مشارکت های مردمی در خدمت رسانی به زائرین، اهالی شهرستان کوپن رستم و خیرین این منطقه حضور و مشارکت جدی در برپایی این موکب ها داشته اند که خدمات متنوعی در قالب پذیرایی از زائران را به کاروان ها ارائه می دهند.
وی در خصوص خدمات این موکب ها بیان کرد: توزیع هزار شیرپاکتی، توزیع چای و دمنوش گیاهی، 2 هزار و 500 کیک و 3 هزار اطعام از جمله خدمات این موکب ها می باشد که توسط اهالی شهرستان کوپن صورت گرفته است.
همچنین باتوجه به اینکه سلامت و بهداشت زائرین از اهمیت بسیاری برخوردار است با همکاری اداره بهداشت و هلال احمر شهرستان رستم گروه بهداشتی درمانی با حضور نیروهای امدادی و پزشکی در محل مستقر گردیده است که به درمان زوار بیمار می پردازد و در صورت تشخیص پزشکان، دارو به صورت رایگان در اختیار زوار قرار می گیرد.
یزدانی خاطر نشان کرد: به منظور سلامت افراد تعداد زیادی ماسک تهیه شده است که در اختیار هریک از کاروان ها قرار می گیرد.
نظرات بینندگان