کد خبر: ۱۰۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

امر به معروف و نهي از منكر؛ مهمترين مؤلفه امنيت اجتماعي

فرمانده انتظامي استان با تأكيد بر اينكه امر به معروف و نهي از مهم ترين مؤلفه هاي امنيت اجتماعي مي باشد، گفت: اصلي ترين و اولين وظيفه نيروي انتظامي در جامعه، حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي است.
به گزارش شیرازه، سردار "احمد علي گودرزي" در جمع جهادگران عرصه امر به معروف و نهي از منكر نواحي سپاه فجر استان فارس، با اشاره به اينكه موضوع امر به معروف و نهي از منكر در قرآن كريم و فرمايشات بزرگان ديني ما بسيار سفارش شده است، بيان كرد: همه اعضاي جامعه بايد در برابر تهديدات و آسيب هاي اجتماعي خود را مسئول بدانند.

وي با تأكيد بر اينكه امر به معروف و نهي از منكر تنها منحصر به موضوع حجاب نمي باشد، ادامه داد: در اين راه بايد همه ناهنجاري ها و بداخلاقي هاي اجتماعي مد نظر باشد.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي دشمنان قسم خورده ايران اسلامي با روش هاي مختلف و استفاده از ابزارهاي گوناگون همواره سعي در وارد كردن لطمه به نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته اند.

گودرزي گفت: در زمان حال، دشمن پا را فراتر از دوره هاي قبل گذاشته و با استفاده از ظرفيت فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي و ابزارهاي پيام رسان جمعي به صورت عظيم و گسترده اي اقدامات گذشته را گسترش داده است.

وي افزود: خوشبختانه اقدامات دشمنان اين مرزوبوم با هوشياري مردم و مسئولان نتيجه نداده است و در اين راستا ضرورت امر به معروف و نهي از منكر در جامعه بيش از پيش احساس مي شود.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منکر يکي از واجبات ديني و ضروريات امروز جامعه است، افزود: امر به معروف و نهي از منکر در اسلام وظيفه اي است که بر دوش آحاد مردم جامعه اسلامي گذاشته شده و ترک آن عقوبت هاي فردي و اجتماعي به دنبال خواهد داشت.

گودرزي خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي با افرادي که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمران و ناهيان نمايند، برخورد قانوني انجام خواهد داد.

در پايان اين جلسه دبيران امر به معروف و نهي از منكر سؤالات و مشكلات خود را مطرح و فرمانده انتظامي استان فارس پاسخ هاي لازم را ارائه دادند.

نظرات بینندگان