کد خبر: ۱۰۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز در این دیدار با خانواده شهدا:

پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران وظیفه هر بسیجی

فرماندهی و شورای اجرایی حوزه شهید سرافراز شهرستان نی ریز با حضور در منزل شهید والامقام محمد دشتبانی با خانواده این شهید بزرگوار دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز ؛ اعضای شورا حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز شهرستان نی ریز به همراه فرماندهی این حوزه با حضور در منزل شهید والامقام محمد دشتبانی با خانواده این شهید بزرگوار دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

هادی مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهارکرد: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود. مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های سپاه و بسیج است.

در این دیدار بعد از قرائت وصیت نامه این شهید بزرگوار توسط فرمانده پایگاه حضرت امام خمینی (ره) مادر شهید به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود پرداخت.





نظرات بینندگان