کد خبر: ۱۰۶۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

جاده مسدود نی ریز حادثه آفرید!/ رانش زمین در جاده استهبان - نی ریز +تصویر

رئیس اداره راهداری نی ریز از مردم خواست برای تردد از مسیر جایگزین یعنی همان جاده یا گردنه قدیم نی ریز – استهبان استفاده کنند.

به گزارش شیرازه، با توجه به اخطار های پی در پی ادارات مربوطه در خصوص وضعیت وخیم جاده واریانتی نی ریز- استهبان و رانش آن باز هم شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.

زن و مرد سالمند نی ریزی که بدون توجه به هشدارهای مأموران اقدام به عبور از گردنه مسدود واریانتی نی ریز – استهبان کرده بودند، سقوط کردند.

بنا به گفته منابع آگاه، زن و مردی سالمند که با خودرو پژو خود در حال عبور از مسیر مسدود واریانتی استهبان- نی ریز بودند.با توجه به مسدود بودن مسیر و حضور مأموران راهداری و پلیس راه  و حتی هشدارهای آنان و صحبتی که میان آنان انجام میگیرد اقدام به عبور می کنند.

در پی این حادثه با اورژانس نی ریز تماس گرفته شده و حکایت از سقوط و افتادن این خودرو به داخل محل ریزش مسیر می شود.

با حضور تکنسینهای اورژانس نی ریز نیز مشخص گردید که مرد 65 ساله دچار ضربه به کمر شده و زن 65ساله خوشبختانه دچار صدمه نشده است.

اما هر دو نفر با دریافت کمکهای اولیه به بیمارستان شهدا برای چک شدن منتقل می شوند.

امیر شاهسوندی رئیس اداره  راهداری نی ریز در این ارتباط گفت: این مسیر کاملا مسدود بوده ولی متأسفانه بعضی از شهروندان بدون توجه به علائم و مسدود بودن مسیر اقدام به عبور از راههای فرعی کرده اند و این برای آنان مشکل ساز خواهد بود.اما اکنون مأموران راهداری در دو طرف مسیر مستقر شده اند و مسیرها کاملا مسدود شده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان مجددا می خواهیم برای تردد از مسیر جایگزین یعنی همان جاده یا گردنه قدیم نی ریز – استهبان استفاده کنند و مسیر واریانتی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا پ
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
0
کاردستی آقای سقایی نماینده محترم راهساز