کد خبر: ۱۰۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

اعتصاب بو دار کارگران خدمات شهری شهرداری نی ریز+تصویر

کارگران خدمات شهری شهرداری نی ریز که در سال جاری چندین بار به دلیل عدم دریافت حقوق اعتصاب کرده بودند، خواهان رسیدگی و پرداخت به موقع حقوق خود شدند.

به گزارش شیرازه، با اعتصاب کارگران خدمات شهری شهرداری نی ریز زیاله های مناطقی از سطح شهر نی ریز مدتی است که چهره شهر را زشت کرده است.

این اولین بار است که با اعتصاب های پی در پی، این کارگران به طور جد از کار دست کشیده و مواد زائده و آشغال های منازل شهر نی ریز به مدت چند شی است که جمع آوری نشده است.


شهردار نی ریز که چند روز قبل مهمترین مشکل شهرداری را عدم  واریز  به موقع عوارض توسط مردم و شهروندان ذکر کرده بود؛ خاطر نشان کرد؛ تاکنون کلیه حقوق پرسنل  شهرداری به موقع پرداخت شده و حقوق کارگران خدماتی نیز سه حقوق از طرف شهرداری پرداخت نشده که به محض وصول مطالبات شهرداری پرداخت خواهد شد.

اما کارگران خدماتی که هنوز از عیدی و حقوق 4 ماهه خود  می گویند با نوشتن طوماری و امضاء آن در نماز جمعه شهر نی ریز نیز اعتراض خود را  مطرح کردند.

گفتنی است: که امام جمعه نی ریز نیز خطاب به مسوولان خواسته که  حق و حقوق این کارگران را بزودی پرداخت کنند.

جمع آوری زباله توسط یک شرکت پیمانکار انجام می شود که با قطع شدن درآمدهای شهرداری و پرداخت نشدن  مطالبات شرکت خدماتی،  همین امر کارگران را برآن داشت تا از جمع آوری زباله ها دست کشیده و باعث انباشته شدن انبوهی از زباله در معابر و خیابانهای این شهر  شوند.


این گزارش حاکی از آن است که هنوز مشخص نیست شرکت خدماتی پیمانکار شهرداری بتواند کارگران خود را به کار فرا خوانده و این مشکل بزودی حل شود.

شنیده ها حاکی از این است که: رایزنیها توسط شهرداری و شورای شهر و همچنین شرکت خدماتی همچنان ادامه دارد .




منبع: نبض نی ریز

26/



نظرات بینندگان