کد خبر: ۱۰۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی سپیدان خبر داد؛

کشف محموله 22 کیلویی تریاک در سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سپیدان در یک عملیات محموله22 کیلوگرمی تریاک را در محدوده شهرستان کشف کردند.

به گزارش شیرازه، سرهنگ سلطان محمدی  فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند زمان و محور تردد یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی افزود: اکیپی از عوامل انتظامی به محور موردنظر اعزام شدند و پس از چند ساعت کنترل محسوس و نامحسوس، با مشاهده خودروی حامل موادمخدر به تعقیب آن پرداختند، اما راننده به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که راهی برای فرار از اعمال قانون نداشت به سمت یکی از روستاهای حوالی شهرستان سپیدان تغییر مسیر داد و در نهایت تسلیم عوامل انتظامی شد که در بازرسی از خودرو، محموله موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت زنی در جاده شیراز- سپیدان به یک دستگاه خودرو زانتیا مظنون شدند که راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن 22 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیروبرای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.  متهم پس از بازجویی و تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: مارگون


نظرات بینندگان