کد خبر: ۱۰۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
سیدمحمد حسینی در شیراز:

دولت در اقتصاد بسیار ضعیف عمل کرد/ دولتمردان به راحتی به مردم دروغ می‌گوید‌

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه جامعه نیازمند دولتی کارآمد با روحیه انقلابی است گفت: این روزها زندگی مردم بسیار سخت شده است.
دولت در اقتصاد بسیار ضعیف عمل کرد/ دولتمردان به راحتی به مردم دروغ می‌گوید‌به گزارش شیرازه، سیدمحمد حسینی شب گذشته (20 اردیبهشت) در جمع نمازگزاران مسجدحضرت ابوالفضل(ع) شیراز گفت: انقلاب اسلامی یک گام بزرگ برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و مردم باید در راستای ظهور به یک بیداری برسند تا استقبال خوبی از آن حضرت انجام دهند.

وی با بیان اینکه این روزها مقام معظم رهبری معیارها و ملاک‌ها را معرفی می‌کنند افزود: مردم تعیین‌کننده سرنوشت کشور هستند و نباید اجازه  توطئه به قدرت‌های سلطه‌گر بدهند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز باید به مردم و مستضعفین خدمت صادقانه شود و این اقدام نیازمند حضور یک دولت خدمتگزار است تا با روحیه جهادی رفع محرومیت‌ها را دنبال کند.

حسینی خاطرنشان کرد: این دولت به فکر سرمایه‌داران، تجار و جامعه چهار درصدی بوده وعده‌ای نیز در کشور به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید در این راه بصیرت داشت.

وی افزود: این دولت زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و به بسیاری از وعده‌هایش عمل نکرده‌ است.

حسینی بیان کرد: این دولت در راستای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار ضعیف عمل کرده و اگر تدبیر رهبری نبود اوضاع بسیار بدتر بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند دولتی کارآمد با روحیه انقلابی است، در دولت قبل وزرا با روحیه جهادی تا روستا سفر می‌کردند و مشکلات مردم را با وجودشان حس می‌کردند اما در این دولت کمتر اتفاق افتاده است.

وی گفت: این دولت در اقتصاد مقاومتی بسیار ضعیف عمل کرده بهانه آنان نیز این است که به دلیل مذکرات بوده و اگر هم مذاکرات نبود جنگ راه می‌افتاد.

حسینی همچنین به موضوع نمایش قدرت ایران در بخش نظامی و موشکی اشاره و  تصریح کرد: دولتمردان یازدهم ناراحت شدند که چرا شهرهای موشکی را نشان دادند؟ زیرا منافشان در خطر افتاده واست.

وی افزود: این دولت به راحتی به مردم دروغ می‌گوید و به جامعه طوری القا می‌کند که اگر اینها بروند جامعه سقوط کرده و مردم فقیر می‌شوند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طوری با مردم حرف می‌زنند، انگار   مردم نمی‌فهمند، یا طوری درباره اقلیت‌ها حرف می‌زنند که انگار به آنان ظلم شده است.

حسینی گفت: بیایند بگویند در این چهار سال چه کرده‌اند و  مشکلات را به دولت قبل ربط ندهند این شرایط که دولت دارد مشکلات را بیشتر می‌کند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان