کد خبر: ۱۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

برگزاری کنگره شهدا در فارس استمرار راه شهیدان است

سردار علی فضلی در کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس اظهار داشت: برگزاری کنگره‌های بزرگداشت شهدا کار بزرگی است و طبعا استمرار این مهم استمرار راه شهیدان است.

قائم مقام سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزاری کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس را عملیات عظیم فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان دانست.

وی افزود: از برکات این کنگره برگزاری یک هزار و 200 یادواره شهدا در استان به معنای نگهداشتن پرچم مجاهدت و مبارزه در مقابل فتنه و فتنه گران است.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: کلیه برنامه های اجلاسیه قشر به قشر در حال انجام است که در این راستا صبح فردا یادواره شهدای اهل سنت و بعد از ظهر یادواره شهدای اقلیت های مذهبی استان فارس برگزار می شود.

سردار غلام حسین غیب پرور با بیان اینکه برنامه ای قشری تا روز 14 اردیبهشت به پایان می رسد افزود: تمامی یادواره های قشرهای مختلف از جمله پزشکان، طلاب دانش آموزان و... تا روز 13 اردیبهشت برگزار می شود.

وی به برنامه های همگانی این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: روز های 14 و15 اردیبهشت دو برنامه بزرگ همگانی با حضور بیش از 13هزار نفر در شیراز برگزار می شود که برای اولین بار شخص آیت الله مکارم شیرازی در این مراسم حضور دارند.

دبیر کل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس با تاکید براینکه به گونه ای برنامه ریزی شده که تمام اقشار جامعه در یادواره ها حضور داشته باشند، به مردمی بودن این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های این اجلاسیه به گونه ای برنامه برنامه ریزی شده که مردم در بخش های مختلف این اجلاسیه حضور داشته باشند که در این راستا به گونه ای برنامه ریز شده که 230 هزار نفر در سینماها،پارک ها و سالن ها بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

غیب پرور تصریح کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و 150 یادواره در استان فارس برگزار شد که در آن بیش از سه میلیون نفر از مردم استان در این یادواره ها شرکت کردند.


انتهای پیام/85

نظرات بینندگان