کد خبر: ۱۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

بزرگداشت 14 هزار و 600 شهيد استان فارس فرصت خوبي براي آموختن درس از صالحان است

نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان فارس گفت: بزرگداشت 14 هزار و 600 شهيد استان فارس فرصت خوبي براي آموختن درس از صالحان است.

به گزارش ستاد خبري اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس، حجت الاسلام محمد بينازاده در يادواره شهداي اهل سنت در شيراز اظهارداشت: شهدا انسان هايي مخلص و به حق پيوسته اي هستند كه بركات خون مطهر آنان ضامن بالندگي نظام اسلامي است.

وي ادامه داد: نبايد فكر كنيم كه شهدا به تاريخ گذشته تعلق داشته اند و آنان را به فراموشي بسپاريم بلكه شهيدان ما بايد در متن زمان حاضر و در‌آينده زمان حضور داشته باشند و ما نيز بدانيم آنها ناظر بر اعمال ما هستند و راه و روش آنان در ادامه مسير بايد به دقت و با جديت مورد توجه قرار گيرد.

بينازاده تصريح كرد: بزرگداشت شهيدان بزرگداشت ايثار، فداكاري و مجاهدت در راه خدا است و همان طور كه رسول خدا فرمودند" اوج ملسلماني و فرازمند ترين قله مسلماني جهاد در راه خدا است و برترين مسلمانان به اين موقعيت و جايگاه شامخ نائل خواهند شد" شهيدان الگوهاي جامعه اسلامي هستند.

وي بيان داشت: بزرگداشت 14 هزار و 600 شهيد فارس در واقع موقعيت خوبي براي تجديد عهد با شهيدان و آرمان هاي و اهداف متعالي آنها است.

بينازاده افزود: در واقع اين كنگره مدرسه اي براي‌آموختن درس از آموزگاران صادق و صالح است كه بهترين درس ها را با قلم خون نوشته و فراديد ما گذاشتند.

وي ادامه داد: با برگزاري چنين برنامه هايي تا اندازه اي مي توانيم وظيفه و احساس نياز خود در مقابل شهيدان را انجام دهيم زيرا ما در قبال امانت بزرگ انقلاب اسلامي كه شهدا وظيفه نگهداري از آنان را بر دوش ما نهاده اند بايد پاسخ گو باشيم.

اهل سنت فارس 36 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرده اند و برگزاري يادواره شهداي اهل سنت استان فارس نيز در راستاي اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس برگزار شد.

انتهاي پيام /16

نظرات بینندگان