کد خبر: ۱۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

دبيركل كنگره شهداي فارس:دیدار مردم با رهبر انقلاب و مردمی بودن ازویژگی های اجلاسیه بزرگداشت شهدای فارس است

دبیرکل كنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس گفت:مردمی بودن این اجلاسیه همچنین دیدار مردم با رهبرمعظم انقلاب از مهم ترین ویژگیهای آن است

به گزارش ستاد خبري اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس،سردار سرتيپ غلامحسين غيب پرور در يادواره شهداي بسيج پيشكسوتان افزود :تمام توان و سعي برگزاركنندگان اين اجلاسيه بر اين بوده است كه وجهه مردمي بودن اين اجلاسيه رعايت شود .

وی ادامه داد:  براي بهره مندي اقشار مختلف مردم از اين اجلاسيه، برنامه هاي متنوعي از جمله نمايش فيلم و برگزاري شب خاطره در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس  با اشاره به ديدار سفيران شهداي فارس با رهبر معظم انقلاب،اظهار داشت: اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس، حقيقتا شروعي زيبا و مطلع الفجري بسيار فرخنده داشت.
غيب پرور افزود: اولين بار است كه اجلاسيه شهدا با ديدار مردم يك استان با رهبر معظم انقلاب آغاز مي شود كه اين از بركت خون شهدا است.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي دراين ديدار افزود: در اين ديدار مهم ترين و كليدي ترين مسایل انقلاب و جهان اسلام از لسان معظم له جاري شد كه يقينا اين موضوع از نورانيت و بركت خون مطهر شهيدان است.

دبيركل كنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس  بيان داشت: از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده دراين اجلاسيه برگزاري يادواره شهداي اقليت هاي ديني است كه عصر چهارشنبه برگزار خواهد شد.

غيب پرور با اشاره به استقبال اقليت هاي ديني از برگزاري اين يادواره، اضافه كرد: يك خانم دكتر يهودي درخواست كرده كه به وي اجازه داده شود  در يادواره شهداي اقليت هاي مذهبي شركت كند و  سروده خود در منقبت حضرت زهرا(س) بخواند كه ازاين پيشنهاد استقبال شده است.

وي بيان داشت: در روز 14 و 15 برنامه هاي قشري پايان مي يابد و برنامه دو روزه به صورت همگاني براي همه آحاد برگزار خواهد شد كه مرجعيت شيعه  در آن حضور خواهند يافت.

غيب پرور اضافه كرد: در برنامه هاي اين دو روز آيت الله مكارم شيرازي، سردار جعفري و جمعي از صاحب نظران  حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس بيان داشت:طي يك سال گذشته بيش از يك هزار و 150 يادواره شهدا برگزار شده است كه به صورت متوسط در هر برنامه سه هزار نفر حضور داشتند كه اين دقيقا همان هدف گذاري بود كه ما به دنبالش بوديم.

غيب پرور ادامه داد:برگزاري يادواره ها و اجلاسيه شهدا، در حقيقت تلنگري به خود ماست كه بدانيم بعد از شهدا چه كرديم و الان در كجاييم.

نشست ها و برنامه های اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس از ششم اردیبهشت جاری آغاز شد که تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/16

نظرات بینندگان