کد خبر: ۱۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

ملت آزاد و کشور آباد امروز ما، حاصل جانفشانی های فرزندان انقلاب و شهدا است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنچه امروز به نام ملت آزاد، مستقل و کشوری آباد و برجسته برتارک عالم می بیند ‌حاصل رشادت‌ها و جان فشانی های بی‌ نظیر فرزندان انقلاب است.

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس، ردار سرتیپ حسین سلامی در یادواره شهدای کارمند استان فارس در تالارحافظ شیراز افزود: شهیدان یک افتخار بزرگ هستند و حجم کثیر 14 هزار و 600 شهید این خطه نشان از دل های پاک مردان این سرزمین است، مردمانی که نقش های بزرگی در ساخت فرهنگ و تاریخ این سرزمین کهن و الهی دارند.
وی بیان کرد: آنچه امروز به نام ملت آزاد، مستقل و کشوری آباد و برجسته برتارک عالم می بیند ‌حاصل رشادت‌ها و جان فشانی های بی‌ نظیر فرزندان انقلاب است.

سلامی اظهارداشت: شهدا انسان های بزرگی بودند که دنیا برای آنها کوچک بود و انسان هایی هوشمند و هنرمندی بودند که با چنین انتخابی خود را در دنیا و آخرت سعادتمند کردند.
وی اضافه کرد: جنگ حادثه‌ای برای جبران شکست دشمن در عرصه نرم افزار سیاسی و مدیریت اسلامی بود.

سلامی با بیان اینکه امام راحل منظومه ‌ای از مفاهیم ناب و اندیشه‌های تابناک الهی را ارائه کرد ادامه داد: دشمن آمده بود تا تمام موجودیت مردم ایران را از بین ببرد زیرا امام راحل در ذهنیت و منطق در همان اوایل انقلاب، استکبار را شکست داد.

وی با بیان اینکه شهدا تابلوی بزرگی از زیبائی‌های یک ملت ترسیم کردند ادامه داد: ملتی که شهید و شهادت را آئین و رفتار خود قرار دهد، در تاریخ محو نخواهد شد.

سلامی گفت: ایران با همه تحریم‌ها و انزواهای سیاسی، محاصره‌های سخت و ارعاب نظامی، بالنده و مطمئن و رو به پیشرفت از مفاهیم بزرگی مثل عدالت سخن می‌گوید و این ممکن نیست جز در پرتو نور و ولایت.
وی افزود: رهبری در کانون تدبیر الهی نشسته و حکمت‌های بالغه الهی را دریافت می‌کند و با اقتضائات زمان پیوند می‌دهد تا موجی از اندیشه‌های الهی برای کنترل شرایط سخت منتشر می‌کند.
سلامی بیان کرد: گاهی زمان برگزاری رزمایش‌ها به شکل غیرارادی عقب می‌‌افتاد و بعداً متوجه می‌شدیم که این زمانی است که زبان دشمن برای تهدید کشور باز شده است.

انتهای پیام /16

نظرات بینندگان