کد خبر: ۱۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

تقدیر آیت الله دستغیب از حمله موشکی سپاه

آیت الله دستغیب طی پیامی گفت: سپاه پاسداران فجرآفرین که نام پر افتخار آن لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی ایران افکنده و با پرتاب موشک به دیرالزّور سیلی محکمی بر تروریست های تکفیری مفسد و محارب زذ.
تقدیر آیت الله دستغیب از حمله موشکی سپاهبه گزارش شیرازه، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در پیامی به مناسبت پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و روز جهانی قدس، مردم را به حضور حداکثری و منسجم تر در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
متن پیام بدین شرح است:

مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی
امسال در آستانه روز قدس، جهانیان شاهد اوج عزّت و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی هستند که محصول صبر و استقامت شما راست قامتان جاودانه تاریخ می باشد.
رهبر معظّم انقلاب اسلامی با مواضع قاطع و انقلابی دمار از روزگار استکبار جهانی و صهیونیست و آل سعود خائن و داعشی های مزدور درآورده و هارت و هورت رئیس جمهور آمریکا را پوچ و بی حاصل دانسته اند.
سپاه پاسداران فجرآفرین که نام پر افتخار آن لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی ایران افکنده و با پرتاب موشک به دیرالزّور سیلی محکمی بر تروریست های تکفیری مفسد و محارب که در آنجا لانه کرده اند وارد ساخته است، طبعاً در چنین شرائطی می بایست روز قدس با شکوه تر و منسجم تر از سال های قبل برگزار گردد و آحاد مردم سر افراز ایران و دیگر آزادگان جهان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار در راهپیمائی روز قدس حضور یافته و با آرمان های امام و شهداء تجدید عهد نمایند.

سید علی اصغر دستغیب
۳۰ خرداد ۱۳۹۶
نظرات بینندگان