کد خبر: ۱۱۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
شهردار اردکان خبرداد:

اردکان آماده میزبانی از مسافران تابستانی

شهرداراردکان گفت: شهراردکان وشهرستان سپیدان با داشتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد پذیرای میهمانان زیادی از جای جای ایران اسلامی است.

به گزارش شیرازه، عبدالمطلب رهنماشهردار اردکان درگفتگو با خبرنگارما، در رابطه با اقدامات شهرداری اردکان در ایام عید سعید فطروسفرهای تابستانی گفت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای عید فطر وآغاز سفرهای تابستانی، شهرداری اردکان کمیته اسکان خود را تشکیل می دهد و برنامه ها و اقدامات مدونی را برای استقبال از میهمانان وگردشگران انجام می دهد.

رهنما با اشاره به اینکه شهر اردکان به عنوان نگین زاگرس شناخته می شود، اظهار داشت: شهر اردکان به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور محسوب می شود لذا در ایام عیدفطروتابستان گردشگران فراوانی را پذیرا است.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری اردکان در آستانه عیدفطروتابستان ، نگاه ویژه به پارک های شهر اردکان است و تاکنون اقداماتی نظیر زیباسازی فضای سبز پارک ها از طریق نورپردازی و حرص درختان، رفع نواقص پارک ها اعم از سرویس های بهداشتی، روشنایی، سامان دادن به نمازخانه ها و تعمیر آبنماها را انجام داده است.

این مقام مسئول همچنین از کشیک کلیه خدمات شهرداری اردکان خبر داد و اذعان داشت: در تعطیلات عید فطر تمام بخش های خدماتی شهرداری نظیر اداری، آتش نشانی، فضای سبز کیشیک خواهند بودند تا روند خدمت رسانی به مردم دچار اخلال نشود.

 شهردار اردکان با اشاره به لزوم آمادگی و استقبال مناسب از میهمانان و گردشگران در ایام عید سعید فطر گفت: شهراردکان وشهرستان سپیدان با داشتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد پذیرای میهمانان زیادی از جای جای ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر در سطح شهر باید زیرساخت‌های لازم فراهم گردد، گفت: انتظار می‌رود مسؤولان و متولیان امر نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری تمام تلاش و همکاری های لازم را داشته باشند تا هم شهرستان به نحو مطلوب معرفی گردد و هم اینکه بتوان درآمدزایی بالایی با جذب گردشگر در شهرستان ایجاد نمود

منبع: مارگون

نظرات بینندگان