کد خبر: ۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

امام (ره) ایران را مبدل به قطعه ای از کربلا کرد

دبیر کل اجلاسیه 14هزار و 600شهید فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی شریعه ای از فرات حسین بن علی(ع) است، گفت: امام (ره) ایران را مبدل به قطعه ای از کربلا کرد.

سرتیپ دکتر غلامحسین غیب پرور، عصر  امروز در هشتمین روز از اجلاسیه 14هزار و 600 شهید فارس در يادواره شهداي بسيج هنرمندان فارس كه در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدای هنرمند فارس، آخرین سلسله یادواره از شهدای اقشار فارس می باشد؛ اگر چه همه شهیدان هنرمند هستند.

 
وی با تصریح بر اینکه تنها مقوله ای که با عشق قرابت دارد و جنسی از نوع عشق داشته است، گفت: هنر با قلب و دل آدمها سروکار دارد و هنر اکسیری است که می تواند هرکسی را به قله اوج برساند و هر مسی را طلا کند؛ همچنان که جانفشانی، جهاد و عشق و ایثار در اسلام، هنر است.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی شریعه ای از فرات حسین بن علی(ع) است، گفت: امام (ره) ایران را مبدل به قطعه ای از کربلا کرد و هشت سال دفاع مقدس در واقع هنرنمایی مردان عشق و حماسه در آستان مقدس امام حسین(ع) است که نه در یک وجب یا یک کیلومتر خاک بلکه هنرنمایی به عمق و وسعت همه ایران اسلامی است.
انتهای پیام/85
برچسب ها: سردار غیب پرور
نظرات بینندگان