کد خبر: ۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

شهدا هنرمند ترين افراد هستند

دبير كل كنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس گفت: تنها مقوله اي كه با عشق برابري مي كند هنر است از اين رو شهدا هنرمند ترين افراد هستند.

سردار سرتيپ دكتر غلامحسين غيب پرور در يادواره شهداي بسيج هنرمندان در شيراز اظهارداشت:همه شهيدان هنرمند هستند زيرا امام راحل فرمودند شهادت هنر مردان خدا است.
وي ادامه داد:بايد به اين مهم بيانديشيم كه چرا امام شهادت را هنر معرفي كردند و شايد به اين دليل باشد كه تنها مقوله اي است كه با عشق برابري دارد هنر است.
غيب پرور بيان داشت: جنس هنر از جنس عشق و نورانيت است زيرا هنر با دل ها و قلب ها سروكار دارد و در واقع مي توان گفت هنر آن اكسيري است كه مي تواند هر كس را به قله اوج برساند لذا فرمودند شهادت هنر مردان خدا است.
وي گفت:هنر شهادت هنر جانفشاني، جهاد، عشق و ايثار و فداكاري است كه اين هنرمندي ها و رشادت ها ايران اسلامي را به قطعه اي از كربلا مبدل كرده است.
غيب پرور افزود: از همه گروه ها در تركيب مبارك 14 هزار و 600 شهيد نقش آفريني كردند كه اين افتخار بزرگي براي استان فارس است.
وي ادامه داد: شهدا به واسطه اخلاصشان عزيز و محترم هستند و توانستند هشت سال مردانه هنر نمايي عشق و حماسه را در آستان مقدس سيد الشهدا به نمايش بگذارند.
اين يادواره در قالب اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد فارس برگزار شد.

انتهای پیام85

برچسب ها: سردار غیب پرور
نظرات بینندگان