کد خبر: ۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

یادگاران دفاع مقدس شهدای زنده هستند تا در عرصه جنگ نرم با بصیرت مجاهدت کنند

دبیر کل اجلاسیه 14هزار و 600 شهید فارس گفت: یادگاران دفاع مقدس نظیر «سرلشکر جعفری» ها شهیدی زنده هستند تا در عرصه جنگ نرم با بصیرت مجاهدت کنند.

سرتيپ دکتر غلامحسين غيب‌پرور شب گذشته در بخش دوم از اختتاميه و برنامه متمركز دو روزه اجلاسيه و 14 هزار و 600 شهيد ولايتمدار فارس در پادگان امام حسين، اظهار داشت: سلام خدا بر بانوی دو عالم که رزمندگان اسلام به ایشان اقتدا کردند و حقیقتا سرداران و 14هزار و 600شهید ولایتمدار خطه فارس از ایشان درس آموزی کرده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدای ولایتمدار فارس یک قله هستند.

 
وی با تاکید بر اينكه چه كسي است كه نداند لشكر 33 المهدي، 19 فجر، 55 هوابرد و 37 زرهي، 22 بهمن چه رشادت‌هايي را در طول هشت سال دفاع مقدس به ثمر رساندند، گفت: سلام خدا بر يكايك رزمندگاني كه براي اسلام قيام كردند و این دلاورمردی ها را به ثبت رساندند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: سلام بر والدین شهدا که گوش به فرمان ولی فقیه بودند و دلداده خود را به ساحت مقدس اسلام تقدیم کردند.
 
غیب پرور خاطرنشان کرد: سلام خدا بر امامی که یکبار دیگر فرات را به تلاطم آورد و فریاد حسین(ع) را بار دیگر به گوش حهانیان رسانید.
 
دبیر کل اجلاسیه 14هزار و 600 شهید سرافراز فارس بیان داشت: به راستی یادگاران دفاع مقدس نظیر «سرلشکر جعفری» ها شهیدی زنده هستند تا در عرصه جنگ نرم و ناجوانمردانه که دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار داده است، با بصیرت مجاهدت کنند؛ چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حضور انسانهای بیدار، و با بصیرت در این عرصه الزامی است./انتهای پیام/85
برچسب ها: سردار غیب پرور
نظرات بینندگان