کد خبر: ۱۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس خبرداد:

شیراز میزبان بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور 8مرداد همزمان با روز بزگداشت حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد استانی میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در شیراز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده این افتتاحیه به صورت زنده از شبکه استانی و یکی از شبکه های ملی پخش خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری جلسه ستاد عالی مسابقات با حضور معاون استاندار فارس نیز خبرداد و افزود: در این جلسه تمامی دستگاههای متولی و خدمت‌رسان، در خصوص میزبانی باشکوه این مسابقات قول همکاری دادند.

جعفری با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در سال جاری می باشد افزود: در این مسابقات بیش از چهار هزار و چهارصد دانش آموز در چهار رشته توپی شامل والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می پردازند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: از این تعداد 1400 دانش آموز ابتدایی، 1680 دانش آموز دوره اول متوسطه و 1344 دانش آموز دوره دوم متوسطه می باشند.

جعفری گفت: در این رقابت ها سیصد و بیست و چهار تیم شامل: 108 تیم دروه ابتدایی، 120 تیم دوره متوسطه اول و 96 تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت که تمامی این تیم ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استانهای خود هستند.

وی گفت:  از استان فارس نیز 164 دانش آموز شامل 52 دانش آموز ابتدایی و 56 دانش آموز متوسطه اول و 56 دانش آموز متوسطه دوم حضور خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: برای برگزاری این مسابقات 28 کمیته تشکیل شده که بیش از 300 نفر به عنوان عوامل برگزاری این مسابقات مشخص شده اند.
نظرات بینندگان