کد خبر: ۱۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
در بیانیۀ جامعۀ اساتید فارس در خصوص تحریم های جدید آمریکا مطرح شد؛

فشار مستکبران به مردم ایران نتیجه دور کردن دلسوزان انقلاب از مسائل کشور است

جامعه اساتید فارس در بیانیه ای نوشت: نتیجۀ دور کردن دلسوزان واقعی نظام و انقلاب با تعابیر غیر اخلاقی از مسائل کشور چیزی جز این وقاحت و فشارهای بیشتر به ملت سرافراز ایران از طرف مستکبرین نمی باشد.

به گزارش شیرازه، جامعه اساتید فارس در خصوص تحریمهای جدید امریکا بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

(نتیجۀ دور کردن دلسوزان واقعی نظام و انقلاب با تعابیر غیر اخلاقی از مسائل کشور چیزی جز این وقاحت و فشارهای بیشتر به ملت سرافراز ایران از طرف مستکبرین نمی باشد)

نقض صریح برجام توسط استکبار جهانی آمریکا، خصومت آمریکا با مردم سرافراز ایران را بیش از پیش نمایان می کند و چهره شیطانی خود را بار دیگر نشان می دهد.

جامعۀ اساتید فارس به عنوان چشم بیدار جامعه و روحانیت معظم همیشه نسبت به چهره واقعی وکذّاب استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار هشدار داده است. نتیجه دور کردن دلسوزان واقعی نظام و انقلاب با تعابیر غیر اخلاقی و زننده در موارد مختلف و همین مسئله برجام و محصول بی توجهی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی چیزی جز بی احترامی بیشتر ازطرف مستکبرین علیه ملت شریف ایران نیست.

چهره واقعی آمریکا برای مردم مقاوم ایران همیشه روشن بوده است امیدواریم برای افرادی که هنوز به جای تکیه بر نیروی ایمانی داخل کشور، امید به غرب و حمایت آمریکا دارند ، نیز این چهره کذاب روشن شود.

از دولت محترم و دیگر مسئولین ذی ربط در این زمینه خواستاریم در این برهه حساس با اقدام انقلابی و عمل به وظیفه دینی خود، جواب محکم و دندان شکنی به این نوع اهانت ها و وقاحت های مستکبرین بدهند.

والسلام علی من اتبع الهدی

جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ فارس

برچسب ها: اساتید ، فارس ، امریکا
نظرات بینندگان