کد خبر: ۱۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
شهرﺩار شیراز شنبه آینده معرفی می شوﺩ؛

گره سرنوشت شهرداری شیراز در گرو تصمیم یک لیست سیاسی

شهرﺩار شیراز شنبه آینده پس از یک ماه کش و قوس معرفی خواهد شد.
به گزارش شیرازه، دور دوم جلسه انتخاب شهردار آینده شیرازگره سرنوشت شهرداری شیراز در گرو تصمیم یک لیست سیاسی در حالی برگزار شد که در این مرحله اعضای شورای پنجم شهر در مدت 2 روز پای سخنان 10 کاندیدای شهرداری نشستند و به برنامه های کلی آنها گوش دادند و در نهایت از میان آن ها 5 نفر را برای مرحله بعد انتخاب شدند، 10 گزینه ای که از میان 20 کاندیدای اولیه انتخاب شده بودند و از مرحله اول سیکل انتخاب شهردار شیراز عبور کردند حالا به پنج نفر رسیده است و قرار است از بین این پنج نفر، شنبه هفته آینده یک نفر سکاندار شهرداری عریض و طویل کلانشهر شیراز شود.

نکته جالب حذف پاک فطرت شهردار فعلی شیراز در مراحل ابتدایی انتخاب شهردار بود. کارشناسان شهرسازی هنوز بیم آن دارند خروجی لیست سیاسی، یک شهردار سیاسی برای شهر هزار مشکل شیراز باشد.

سخنگوی شورای پنجم شهر شیراز گفت: با انتخاب ۵ نامزد اول برای شهرداری شیراز، شهردار این کلانشهر اول هفته آینده معرفی می شود.

علی ناصری با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب شهردار شیراز تاکید کرد: جلسات فشرده ای در این راستا برگزار می شود و در آخرین جلسه عمومی ۵ نفر نامزد اول با رای اعضای شورای شهر شیراز انتخاب کردند.

وی ادامه داد: طی هماهنگی های انجام شده شنبه هفته آینده طی جلسه ای نامزدهای نهایی برنامه های خود را بار دیگر برای اعضای شورا و رسانه های حاضر در جلسه بیان خواهند کرد و در نهایت شهردار شیراز با رای اعضای شورا معرفی می شود.

سخنگوی شورای شهر شیراز تاکید کرد: جلسه شنبه هفته آینده شورای شهر شیراز صبح و عصر برگزار خواهد شد تا هرچه سریع تر شهردار شیراز معرفی شود.

ناصری در خصوص شایعات موجود در فضای مجازی در خصوص دخالت های بیرونی بر رای منتخبین نیز گفت: خوشبختانه استقلال رای در میان منتخبین شورای شهر شیراز وجود دارد و هیچگونه بحث خارجی در این راستا مطرح نیست.
نظرات بینندگان