کد خبر: ۱۱۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
استاندار فارس خبر داد

افتتاح بیش از 1000 پروژه در هفته دولت در فارس/ پروژه‌های ناقص افتتاح نخواهد شد/ تأکید افشانی بر ارائه گزارش عملکرد به رسانه‌ها

استاندار فارس با بیان اینکه بیش از یک هزار پروژه در هفته دولت در فارس افتتاح می‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌ها در انجام کارها و خدمت به مردم منتظر تغییر وزیر نمانند.
افتتاح بیش از 1000 پروژه در هفته دولت در فارس/ پروژه‌های ناقص افتتاح نخواهد شد/ تأکید افشانی بر ارائه گزارش عملکرد به رسانه‌هابه گزارش شیرازه، سید محمدعلی افشانی صبح امروز (24 مرداد) در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت گفت: بیش از یک هزار پروژه با هزینه 3 هزار میلیارد تومان در هفته دولت در استان فارس افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از طریق رسانه‌ها عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند، تصریح کرد: هدف از این کارها این است که مردم احساس کنند که در طول یک سال کارهای بزرگ و خوبی در استان انجام‌شده است.

مقام عالی دولت در استان فارس با اشاره به رأی اعتماد مجلس به وزرای جدید، خطاب به مدیران در جلسه گفت: شما مدیران منتظر تغییر وزیر نمانید و مطمئن باشید که تغییرات یک‌روزه نخواهیم داشت، بنابراین باقدرت کار خود را انجام دهید.

استاندار فارس ادامه داد: مهم‌ترین شاخص برای ما در هفته دولت رضایت مردم و هدف ما رفع مشکلات آن‌ها است و اگر مردم از دست ما راضی بودند نشان‌دهنده این است که کار خوب پیش رفته است.

افشانی همچنین گفت: از مدیران دستگاه‌ها انتظار می‌رود که از تمام امکانات رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی به مردم در هفته دولت استفاده کرده و خدمات یک‌ساله دولت را گزارش کنند تا روح امید در مردم زنده بماند.

وی با بیان اینکه در نشستی با اصحاب رسانه در هفته آینده جزئیات پروژه‌های هفته دولت را اعلام خواهد کرد، افزود: مدیران دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی به مردم را به هفته دولت محدود نکرده و پس‌ازآن نیز گزارش خدمات دولت را ارائه کنند.

استاندار فارس اضافه کرد: هیچ پروژه‌ای نباید قبل از تکمیل شدن به بهره‌برداری برسد و مدیران توجه داشته باشند که پروژه‌های ناقص را در لیست افتتاح هفته دولت نگذارند.

افشانی از مدیران دستگاه‌ها خواست که برای افتتاح پروژه‌های مناطق محروم شخصاً حضور یابند.

وی همچنین اظهار داشت: در گزارش دهی به رسانه‌ها دقت شود که آنچه واقعیت است بیان شود و بزرگ‌نمایی صورت نگیرد، ضمن اینکه پروژه‌هایی افتتاح شود که از همان روز گشایش مورداستفاده قرار گیرد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان